בחירות 2013: מפלגת כלכלה עושה צחוק מעצמה ומשחררת הודעה כי יוסי בובליל פליט האח הגדול נפלט גם ממנה

מפלגת כלכלה עושה צחוק מעצמה
מפלגת כלכלה עושה צחוק מעצמה

לא ברור מי הקמפיינר או יועץ התקשורת אם בכלל של מפלגת כלכלה, אך זו כנראה החליטה לעשות צחוק מפוליטיקה ולהדגים שמפלגות קטנות מדרום הארץ הן הדבר האחרון שאנחנו צריכים בממשלה עתידית יציבה וחזקה. בהודעה ששחררה היום תחת הכותרת 'הדורבן קיבל תיאבון ודני אומר שלום' מודיעה המפלגה על פרידתה מפליט הריאליטי יוסי בובליל שהיה עד לא מזמן בשלישייה הפותחת של המפלגה. ההודעה המלאה מטה.

יו"ר מפלגת כלכלה דני גולדשטיין והדורבן יוסי בובליל נפרדים לשלום
יו"ר מפלגת כלכלה דני גולדשטיין והדורבן יוסי בובליל נפרדים לשלום

יוסי בובליל פליט האח הגדול נפלט גם ממפלגת כלכלה. עכשיו מקום 3 פנוי. בובליל: "אם אני לא במקום ריאלי אני לא לוקח ריזיקה. אני רוצה מקום 2". יו"ר מפלגת כלכלה דניאל גולדשטיין: "בהתחלה הוא ביקש מקום 5, אחר כך 4, אחר כך 3, ביום שישי דיבר על מקום 2 ובמוצ"ש על מקום 1, יש גבול לכל תעלול".

במוצאי שבת ניגמר ה'רומן' בין יוסי בובליל, כוכב האח הגדול לבין מפלגת 'כלכלה'. אחרי שבועיים בלבד בהם נראה היה כי יוסי בובליל יסדר לעם ישראל את כל בעיות הכלכלה התקבלה הודעה לפיה בובליל מסרב להמשיך .הסיבה: הדורבן מעוניין במקום ריאלי יותר. בובליל: "מדובר במפלגה קטנה וחדשה בנוף הפוליטי, נכון שבהתחלה לא דיברתי בכלל על מקום במפלגה, אמרתי להם קודם כל תראו את האפקט שאני יוצר ואחר כך נדבר. מאז שנכנסתי למפלגה נוצר באז לא נורמאלי ואלפי אנשים מכל הארץ יצרו איתי קשר והביעו תמיכה מקיר אל קיר. ביום שבת הסתובבתי בנמל תל אביב, אנשים לחצו לי יד ואמרו לי רק אחד כמוך צריך שיהיה בממשלה, אבל לך תדע האם הדיבורים הללו יהפכו לקולות בקלפי, אני לא אדם מיליונר, אני קבלן יש לי פרויקט גדול ואני לא מוכן לקחת סיכון למקום שלוש. למקום 2 או 1 אני מוכן לקחת סיכון כי אם נעבור את אחוז החסימה שתי המקומות הראשונים ייכנסו, הם אנשים נחמדים ואני מאחל להם הצלחה אבל בלעדי יהיה להם יותר קשה, מה לעשות אני מוכר הם לא רוצים לתת לי מקום ראשון או שני ואני לא ניכנס בין שני אחים .

היו אליך פניות ממפלגות אחרות?
כן ואני לא יכול לדבר על זה בשלב זה, אני מאחל לשני האחים בהצלחה, הם אנשים טובים". יו"ר מפלגת כלכלה, דניאל גולדשטיין מסר בתגובה: "אחי בני, מספר 2 הקים את המפלגה לפני יותר משנה ומאז הוא עובד במרץ רב והשקיע עשרות אלפי שקלים. כשנוצר הקשר עם יוסי בובליל דיברנו על מקום 5, אחר הוא רצה מקום 4, אחר כך שלוש ונאלצנו לוותר על אגודת הנכים, עכשיו הוא מדבר על מקום 2 או אפילו על המקום הראשון. עם כל הכבוד שאנו רוחשים לו יש גבול לכל תעלול. הוא אמר לי ששלי יחימוביץ הציעה לו מקום 3, איחלתי לו בהצלחה. אצלי כרגע מקום 3 פנוי ואני קורא לפליטי נתניהו להצטרף למפלגה מבטיחה שכלכלת מדינת ישראל חשובה לה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים