קמפיין אולג פטרושקה: חדשות 2 מנסים לפענח – מי אתה אולג פטרושקה?

olegpatrushkad

יומיים וחצי אחרי שעלה לאוויר בכל האתרים המובילים ברשת בישראל, סוגיית אולג פטרושקה עדיין אינה פתורה, למעט שמו האמיתי שנחשף – יגאל פרקש. בחדשות ערוץ 22 שניסו הערב לפתור את התעלומה אך ללא הצלחה העריכו כי בקמפיין הושקעו מאות אלפי שקלים רבים.

בעמוד הפייסבוק הרשמי של אולג פטרושקה עלה לפני כשעתיים סטטוס עם התמונה החצוייה פטרושקה – יגאל פרקש, שנחשפה במזבלה. בסטטוס נכתב: "למען הסר ספק והרגעת הספקולציות: יגאל פרקש הוא שמו המעוברת של אולג פטרושקה. מטעמי הקמפיין הוחלט במטה הבחירות שלו שיפעל בארץ בשמו המקורי. פרקש יעשה פה סדר? רק פטרושקה יעשה פה סדר!!"

מי אתה אולג פטרושקה
מי אתה אולג פטרושקה

עידכון 11:35 / 09.12: הדומיין של פטרושקה נרשם תחת השם 'גולן מלול' (Golan Malul) אשר על פי חיפוש בפייסבוק עובד בחברת המובייל 'OnTheMob' של גורני דיגיטל.
עידכון 13:20 / 09.12: גורני הכחישו קשר לקמפיין.
עידכון 19:20 / 09.12: ואיך MAKO קשור לקמפיין הזה?.
עידכון 12:07 / 10.12: האוליגרך המיסתורי הוא בכלל ישראלי בשם יגאל פרקש.
עידכון 11:20 / 10.12: MAKO מכחישים קשר לקמפיין.

קרדיטים
משרד: די סיי אינטראקטיב מנכ"ל: תמיר יולביץ' סמנכ"ל לקוחות: סיון משען סמנכ"ל מדיה: תימור בר-און מנהל קריאייטיב טכנולוגיה: מרקו מיקיאלי קריאייטיב פלנינג ומחקר: גילי ארג'נטרו קריאייטיב: אדי גרצמן ארט ווידאו: תומר אלי, דימה שיפר מנהל מדיה: ישי פריד מנהלת סטודיו: מיכל מינקין תקציבאי: ליאור משה בלום מדיה חברתית: וויולט רודשטיין, ליבנת שרויט הפקה: ברק קסלר – ריינבו הפקות ג'ינגל: ישראל כסיף – סטודיו קלמנטינה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. הנה דברים שאמר יגאל/אולג במפגש מחזור של כיתתו. מחישוב של שנת הסיום עולה שיגאל פרקש כיום בן 54, עלה לארץ בגיל 13, ומאז לא עשה כל עסק כלכלי ברוסיה או ברית המועצות.

    "בגדי ההסוואה הציניים נשרו להם וגיליתי בגדי נוסטאלגיה מתחת. פתאום צץ אותו ילד שזה רק בתחילת כתה ט' עלה מרוסיה ונפל לתוך החברה הכי מגוונת (מבחינת עדות) שהייתה אז בארץ. אולי ניסיתי להדחיק את זה עם השנים, אבל ברור לי שחלק ניכר מהקליטה המוצלחת שלי הייתה בזכותכם, אותה חברה מגוונת ועקב כך גם פתוחה. לא הרגשתי את עצמי זר או שונה (אותן רגשות שעליהן שמעתי ואני ממשיך לשמוע מעולים חדשים) אפילו לרגע קטן אחד – מיד הייתי אחד מהחבר'ה. ההרגשה הזאת, פתאום צפה וניעורה בי".
    לאחר 30 שנה, כך סיכם בהתרגשות יגאל פרקש את פגישת המחזור של בוגרי שנת 1976
    ממקיף א' ואורט ימי באשדוד.

    אבל, מבחינה של כמות האיזכורים של הנושא באינטרנט ומההובלה המוחלטת באופן חריג של אתר "מיזבלה" בכמויות, עושה רושם שאתם חלק מהקמפיןן…
    אז בטח הנתונים לא מפתיעים אתכם…

  2. הניחוש שלי: רשת מזון. הסיבות:
    1- הסעיף הראשון ב"מצע" שלו הוא הורדת מחירי מזון
    2. פטרושקה = פטרוזיליה – גם קשור למזון
    3. כבר הייתה רשת שיווק מזון ש "התלבשה" על עלויות המחיה (מגה).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים