ברנז'ה: בעקבות ביטול קקטוס הזהב, אנשי הקריאייטיב בענף מתארגנים להצלתו

אנשי הקריאייטיב מתארגנים להצלת הענף | בתמונה - ערן גפן, יוזם האירוע
אנשי הקריאייטיב מתארגנים להצלת הענף | בתמונה – ערן גפן, יוזם האירוע

בעקבות המשבר בענף הפרסום אשר בא לידי ביטוי גם בביטול תחרות קקטוס הזהב, יתקיים במוצ"ש הקרוב מפגש יוצא דופן של מרבית אנשי הקריאייטיב ענף. באירוע הפייסבוק אישרו כבר 300 איש את השתתפותם במפגש חירום יוצא דופן בו ינסו לאחד כוחות ומוחות להצלת הענף. במפגש ישתתפו מרבית אנשי הקריאייטיב וביניהם בכירי הענף, כגון יורם לוי, ניב חורש, צור גולן ואלדד ויברגר יתקיים בבית גרביטי קריאייטיב אהוס ביום שבת הקרוב בשעה 19:00. המפגש יתנהל בצורה מבוזרת של קבוצות חשיבה בחדרים, בהנחיית אנשי קריאייטיב וותיקים, כאשר המשתתפים ינועו מחדר לחדר וכל אחד יכול לפתוח קבוצה:

יורם לוי – מדוע ביטלנו את הקקטוס / צור גולן – דרושה מהפכה / אלדד וינברגר – עוולות הענף: אנחנו אשמים וחובת ההוכחה עלינו. / עופר גולן – הקריאייטיב הישן מת. יחי המלך החדש / ניב חורש – לעשות אהבה עם הלקוחות / מיכאל גורי – למה שצעירים יבואו לעבוד בענף? בהזמנה שפירסם גפן בפייסבוק נכתב: "השנים האחרונות שחקו את הקסם שאהבנו בענף הרעיונות. ביטול הקקטוס הוא קריאת השכמה אחרונה לכל מי שאוהב יצירתיות, רגע לפני שמנהלים תאבי עמלות גומרים את הענף לגמרי, זה הזמן למפגש של אנשי קריאייטיב לפצח את הבריף שחשוב לכולנו: איך מצילים את תעשיית הרעיונות. כצעד ראשון החלטנו להיפגש"

ברנז'ה: הקקטוס בוטל וערן גפן קורא למפגש חירום של אנשי קריאייטיב
ברנז'ה: הקקטוס בוטל וערן גפן קורא למפגש חירום של אנשי קריאייטיב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. האמת המרה היא שקריאייטיב הוא אמצעי, לא מטרה בפני עצמה. העובדה שבעשור האחרון "קריאייטיב" הפך למטרה בפני עצמה, סחפה את כל הענף וגרמה לבועה עצומה. בשנה האחרונה דברים חוזרים לפרופורציה והעם, אחרי שנים שהפציצו אותו בקמפיינים הזויים, מופלצים ונפוחים מרוב חשיבות קריאייטיב עצמית, היושב בציון מקבל בדיוק את מה שמגיע לו ואת מה שהוא אוהב וצריך: הארד סל, מבצעים, פרזנטורים ובדיחות קרש. עצוב וכואב אבל אמיתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים