צינור לילה: אז כמה כסף אפשר לעשות מתוכן מקורי בתוכנית השותפים של יו טיוב?

moneytube

אז כמה כסף כוכבי היו טיוב הישראלים עושים מתוכן מקורי אותו הם מעלים לאתר הוידאו הפופולארי של גוגל? ומי מצליח לעשות למעלה מ-1.5 מיליון ש"ח בשנה? אם אתם יוצרי תוכן מקורי, בין אם חברים בתוכנית השותפים של יו טיוב 'YouTube Partner' או בתוכנית ה-Revenue Share הבסיסית, צינור לילה יצאו לבדוק לכם כמה כסף אפשר להרוויח מהעלאת תוכן מקורי ליו טיוב.

ראוי לציין כי היות והתחקיר של צינור לילה מתייחס בעיקר לגופים בתחום המוזיקה ולזמרים כדוגמת אייל גולן, לרוב לא מדובר במספרים מדוייקים שכן עובדה ידועה היא שכוכבי הזמר הישראלי מעצימים את מספר הצפיות שלהם בסרטונים. מוערך כי 65% מסך הצפיות בשירים והקליפים של הזמרים הישראלים, מנופח באמצעות שיטות שונות, קרי רובוטים ורכישת פופ אנדרים שמפנים ליו טיוב.

על פי בדיקה של המזבלה עולה כי רווחי ה-CPM הממוצעים (אלף חשיפות) בישראל עבור יצרני תוכן מקורי ביו טיוב עומדים על כ-3.5 ש"ח (במקרה הטוב), כאשר ה-CPM לתכנים המטורגטים לקהל אמריקאי, עומד על כ-12$ בממוצע.

במידה ואתם יצרני תוכן מקורי אשר מסוגלים לספק תוכן ויראלי באופן קבוע ליו טיוב, מומלץ לנהל מולם מו"מ ישיר באמצעות מיילים או פגישות פרונטליות עם נציגי החברה בישראל, ולא להסתפק ב-CPM או ה-CPC הבסיסי והעיוור אותו הם משלמים. בנוסף ישנן תוכניות סופר פרימיום באתר אשר מאפשרות להניב רווחים גבוהים יותר, כדוגמת תוכנית fullscreen. קליק לביקור בעמוד הצינור בפייסבוק.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים