וואלה! משיקה את וואלה! SCHOOL – אתר הלימודים הגדול ביותר בישראל

מנכ"ל וואלה - אילן ישועה
מנכ"ל וואלה – אילן ישועה

וואלה! משיקה את אתר וואלה! SCHOOL, הכולל אלפי שעות וידיאו המותאמים לתכנים הלימודיים של משרד החינוך, מיועד לתלמידי כיתה א'-יב', כולל תחום הבגרויות. בנוסף, לתכני הלימוד בבתי הספר, מציע האתר: קורס הכנה לפסיכומטרי, קורס אמי"ר לקבלת פטור באנגלית, קורס מימ"ד לקראת המכינות הקדם אקדמיות, וכן קורסי העשרה ללימוד תוכנות אופיס, עיצוב גרפי ועריכת וידיאו. על האתר החדש עבדו בוואלה! במהלך השנתיים האחרונות והושקעו בו מיליוני שקלים.

השימוש בתכני הערוץ הוא בתשלום, הנמוך בצורה משמעותית מהסכומים המושקעים במורים פרטיים, שכן מטרתו של הערוץ החדש היא להפוך את תחום הלימודים וההשכלה לנגישים עבור כל שכבות האוכלוסייה בישראל. קליק לביקור בוואלה! סקול.

מנכ"ל וואלה, אילן ישועה: "קבוצת וואלה ממשיכה להוביל את שוק האינטרנט הישראלי עם תכנים חשובים וערך מוסף לגולשים מכל שכבות הגיל. לפרוייקט ערך חינוכי רב והוא מהווה חלופה איכותית וזולה לשיעורי העזר ולשיעורים הפרטיים, הנדרשים עבור מרבית התלמידים.

 מנכ"ל וואלה - אילן ישועה
מנכ"ל וואלה – אילן ישועה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. לא טוב – מה ההבדל בין זה לבין, נניח, ספר? או וויקפדיה, או אפילו סתם שימוש יעיל בגוגל?
    האינטרנט מלא בטקסטים ברמות שונות שמלמדים כל מה שצריך ללמד וללמוד. סרטון אמנם נראה טוב יותר, אבל הוא עובר מהר וצריך להלחם בו כדי לחזור לאט יותר על חלק שלא הבנת, וזה סתם מקדם תרבות לימוד גרועה.

    זה לא מחליף מורה פרטי; זה רק משקר לך שזה מחליף מורה פרטי. זה עדיין למידה לבד, בבית, רק עם ספר מדבר במקום עם מורה שיכול להסביר לך לעומק או לענות על שאלות פרטניות.

    בעיקר, מה שמשיגים כאן זאת אשליה של לימוד. במקום לימוד אמיתי עם מורה פרטי (כמו כאן, למשל – ezway) יש אשליה של מורה פרטי, של לימוד אינטימי עם מישהו שמדבר איתך אבל בעצם לא מלמד אותך אישית או מדבר איתך.

    זאת הונאת הציבור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים