חברת השיווק הדיגיטלית מייפל משתדרגת ומציגה מיתוג חדש

מייפל
מייפל

סוכנות השיווק הדיגיטלית מייפל (Maple), משלימה בימים אלו מהלך מקיף של מיתוג מחדש. המהלך בוצע בעקבות התרחבות הפעילות הבינלאומית של החברה – הפעילה כיום במעל ל-13 מדינות באירופה, דרום אמריקה ואפריקה – מתוך כוונה להתאים את ערכי המותג לשוק הגלובאלי.

מייפל
מייפל

במסגרת המהלך שונתה הצעת הערך של מייפל מתפיסה מוצרית לפעילות בשני עולמות תוכן: פרפורמנס – פרסום מבוסס תוצאות; ונוכחות אפקטיבית – רכש מדיה וברשתות החברתיות, בגוגל וביוטיוב. בנוסף, זכה לוגו החברה לרענון והושק אתר אינטרנט חדשני בעיצוב ייחודי.

השלמת מעטפת המיתוג מחדש של מייפל מתבצעת בימים אלו ממש, עם בניית משרדיה החדשים הנפרשים על קומה 21 במגדלי בסר 3. "המעבר למשרדים החדשים לשמחתי היה בלתי נמנע" אומר מנכ"ל החברה, עדן עמירב, "מייפל מונה כיום 55 עובדים, ואנו מתכוננים לגיוס נרחב גם במהלך 2014".

"מהלך המיתוג הוא המשך ישיר להצלחה של מייפל", מוסיף עמירב, "בשנים האחרונות מייפל התבססה כחברה מובילה בתחומה והדבר בא לידי ביטוי בצמיחה – הן בהכנסות, הן באימפקט שלנו על השוק המקומי ובהתאמה גם על כמות העובדים. על כן, השלב הטבעי הבא היה יציאה החוצה, לשווקים גדולים יותר בעולם. לשמחתי, הצלחנו לבסס נוכחות בינלאומית משמעותית תוך תקופה לא ארוכה, ובשווקיים מרכזיים. המיתוג החדש מנגיש אותנו לאותם השווקים, מתוך כוונה להמשיך ולהתפתח ברמה הגלובאלית".

מייפל
מייפל

את המהלך הוביל עפר אריאל, שותף במייפל ומנהל מחלקת הסטודיו, בביצוע של סטודיו פרקטיק, המתמחה במיתוג רב תחומי.

מייפל
מייפל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים