חברת CTV מציגה טכנולוגיה חדשה למדידת רייטינג של תוכן ופרסום בשלטי חוצות דיגיטליים – היחידה מסוגה בישראל

CTV // צילום: יח"צ
CTV // צילום: יח"צ

המגמה בעידן הפרסום הדיגיטלי, היא לפרסם בערוצי מדיה אשר ניתנים למדידה וכך לקבל מידע על חשיפה ועל אפקטיביות הפרסום. מדיה חשובה וחדשנית שהולכת וצוברת תאוצה היא פרסום בשלטי חוצות דיגיטליים. חברת CTV, החברה הגדולה בישראל במדיית מסכי החוצות, מפעילה 22 מסכים בנקודות מפתח בפריסה ארצית וזוכה לקהל של מעל ל 2 מיליון צופים בכל יום.

באמצעות טכנולוגיה חדשה ניתן היום למדוד רייטינג ואפקטיביות של קמפיינים בשלטי החוצות הדיגיטליים, למדוד חשיפה ולאפיין את קהל היעד. מחדר הבקרה של CTV ניתן לשלוט אונליין על התוכן המוצג במסכים כך שתמיד יהיה מעודכן. מדידת שלטי החוצות הדיגיטליים, היחידה מסוגה בישראל, מבוקרת 24 שעות ביממה באמצעות סנסורים מיוחדים שפותחו על ידי חברת Metralive הישראלית ונפרשים בכל מסך באופן פרטני, ובחברה מדווחים כי ממוצע החשיפה היומי למסכיה עומד על כ-2 מיליון אנשים.

CTV // צילום: יח"צ
CTV // צילום: יח"צ

באמצעות שיטת המדידה, מקבל המפרסם מ-CTV דוח רייטינג מפורט עם חשיפה לקמפיין ואפיון הקהל, שעות שיא וצפיות חוזרות ונתונים אשר מצביעים על אפקטיביות הפרסום, כפי שהיה מקובל עד כה רק בטלוויזיה. כידוע בשלטי חוצות סטנדרטיים אין יכולת מדידה, וכאן מדובר בפריצת דרך משמעותית.

CTV // צילום: יח"צ
CTV // צילום: יח"צ

הטכנולוגיה החדשנית פועלת בישראל ובעולם על מגוון פורמטים מריהוט רחוב דיגיטלי בטיימס סקוור ועד מסכי ענק בכבישים מהירים בטורונטו. המערכת קולטת באמצעות סנסורים אותות מטלפונים סלולריים תוך שמירה על אנונימיות מלאה של הקהל מצד אחד ומצד שני קבלת נתונים איכותיים המעובדים לנתוני מדידה וחשיפה. האותות נקלטים רק לאחר מספר שניות בו הנהג או הולך הרגל עומד במקום ואף מתחשבת בכיוון התנועה ומשקללת רק את נהגים והולכי הרגל הרואים את השלט, כך מבטיחה שרק צופים שנחשפו לפרסומת נרשמים לצורך הניתוח ולא כלל התנועה.

גיא שנקמן, מנכ"ל CTV: "נתוני החשיפה הגבוהים למסכי החוצות הדיגיטליים, מפתיעים לעתים את חלק מהמפרסמים ואת החברות שלא התנסו בפרסום במדיה זו קודם לכן. דוח הרייטינג תורם לשקיפות מלאה מול המפרסמים ומאפשר לקבל החלטות מושכלות לגבי יעילות הקמפיין והתמורה."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. ואז..
    אם אני עוצר ל2 שניות מול שלט כזה הם יכולים לדעת את ע"י הפלאפון שלי וככה הם גם יודעים בטח לשלוח לי ספאם דרך סמס או דרך פייסבוק שאני רשום אליו עם מס' הפלא שלי..
    מעניין כמה זמן ייקח עד שיוציאו את זה מהחוק..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים