פרסי GeekAwards של גיקטיים: Waze או Primsense – מי יהיה האקזיט של השנה?

GeekAwards
GeekAwards

ביום שני, 6 בינואר 2014 בלוג הטכנולוגיה Geektime (לשעבר ניוגיק) אשר בן שותפיו גם יו"ר מקאן אריקסון ישראל אילן שילוח, יכנס את בכירי קהילת הסטארטאפים, היזמים והמשקיעים הישראלית לטקס בחירת מצטייני השנה שלה. זו תהיה הפעם הראשונה שאירוע מסוג זה יתקיים וזה לא מקרי שהוא נערך בחסות והובלת Geektime, ערוץ המדיה והעסקים המוביל כיום בארץ, המחבר בין קהילת הסטארטאפים ובין קהילת המשקיעים וקרנות ההון סיכון. את האירוע יפתח היזם שי אגסי שיסקור את תעשיית היזמות הישראלית וישתף מניסיונו.

רשימת המועמדים הסופית, גובשה לאחר שהוצגו אפשרויות רבות בכל קטגוריה והיא צומצמה בהצעה ראשונית ע"י חברי קהילת הסטארטאפניישן. בשלב השני התבקשה הצבעה נוספת, הפעם לבחירת הזוכה הסופי בכל קטגוריה. סה"כ נספרו למעלה מ-40,000 הצבעות. בטקס יוענק לכל זוכה פסלון מעוצב ייחודי.

בשנה של מס' אקזיטים מרשימים למדיי, הנפקות עתק ומיזמים מלהיבים, עומדת בפני חבר השופטים המורכב מאנשי תקשורת, מובילי דעת קהל ונציגי חברות בינלאומיות בישראל משימה לא פשוטה כלל. האם תהיה זו waze שתזכה בתואר הסטארטאפ של השנה או אולי Onavo, Outbrain, wix או Trusteer? מי יהיה המשקיע של השנה זהר גילון, אדן שוחט, אדם פישר, יניב גולן או גיגי לוי ומי תזכה בתואר קרן ההשקעות של השנה – Aleph, Rhodium, מגמה ונצ'רס, לול ונצ'רס או פיטנגו?

GeekAwards
GeekAwards

מנכ"לית Geektime מורן בר: "לקראת סוף שנה כל תעשייה מסכמת את פעילותה ותעשיית הסטארטאפים ראויה לאירוע מיוחד שכן היא מנפקת כל השנה מגוון רחב של הישגים ואירועים שראויים לציון. למרות מה שנדמה לפעמים לקהל הרחב, הדרך להצלחה רצופה אינספור שעות של עבודה ובכוונתנו להוביל מסורת חדשה של הכרה בהישגי התעשייה ואנחנו שמחים להתחיל אותה בשנה רוויית אקזיטים והנפקות כפי שהיו לנו בשנת 2013".

צפו גם: אתר גיקטיים משיק פרסומת לקידום הפורטל הבינלאומי

בין המוזמנים, בכירי התעשיה שאישרו הגעתם וישתתפו באירוע שי אגסי, שחר וייסר-מנכ״ל גט-טקסי, יואב שלוש-יו״ר משותף IATI, גיגי לוי – יזם ומשקיע, זהר גילון-יזם ומשקיע, דניאל רקנאטי-קרן הון סיכון Rhodium, רונה שגב-שותפה בקרן הון סיכון Pitango ורבים נוספים. האירוע האקסלוסיבי חערך במתחם ״נא לגעת״ ביפו

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים