מ-ynet לוואלה! שי מגל מתייצב לצד אילן ישועה ומאייש את תפקיד המשנה למנכ"ל

שי מגל נכנס לתפקידו כמשנה למנכ"ל וואלה
שי מגל נכנס לתפקידו כמשנה למנכ"ל וואלה

חברת וואלה! הכריזה היום על מינויו של שי מגל כמשנה למנכ"ל החברה, מגל יעסוק בין היתר בפיתוח עסקי ובתכנון אסטרטגי. מגל (34) שימש בשנה האחרונה כמנכ"ל חברת ההיכרויות LOVE ME ולפני כן בתפקידים שונים ב-ynet במשך תקופה של כמעט 6 שנים, בהם בין היתר כיהן כמשנה למנכ"ל.

כניסתו של מגל לתפקיד באה לאחר שדודו בקר המשנה הנוכחי הביע את רצונו לסיים את תפקידו לאחר 7 שנים בחברה, בקר ימשיך לעבוד עם החברה כיועץ כך שהחברה תוכל להמשיך ליהנות מיכולותיו הרבות והייחודיות.

שינוי נוסף שהוכרז הוא קידומו של עידו אשד סמנכ"ל המוצרים הנוכחי לסמנכ"ל בכיר, תוך הרחבת אחריותו לנהול כולל של כל מוצרי החברה. במסגרת תפקידו יהיה עידו אחראי לפיתוח כל מוצרי החברה לרבות התווית מפת דרכים ואסטרטגיה מוצרית בכל הפלטפורמות. עידו יהיה אחראי על גאנט הפתוח ועל התכנון התקציבי של מחלקת מוצרים, מחלקת הפתוח ו מחלקת התוכן.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "אני מבקש לברך את שי ואת עידו על המינויים החדשים מדובר בשניים מאנשי האינטרנט המובילים בארץ ואין לי ספק שיתרמו רבות לחיזוק מובילותה של ווואלה והמשך צמיחתה בשנים הקרובות. מבקש להודות לדודו בקר על תרומתו העצומה לחברה ב-7 השנים בהן כהן כמשנה למנכ"ל אין ספק שבלעדיו לא הייתה מצליחה החברה לשמר את מובילותה בשוק התחרותי בו אנו פועלים".

שי מגל נכנס לתפקידו כמשנה למנכ"ל וואלה
שי מגל נכנס לתפקידו כמשנה למנכ"ל וואלה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים