אתר חדש בשם המדד החברתי ידרג גורמים שונים במשק על פי האחריות התאגידית והחברתית שלהם

madad

אתר חדש בשם 'המדד החברתי' אשר עלה לאוויר ביממה האחרונה, מקווה לספק לציבור מידע צרכני אובייקטיבי ולדרג חברות שונות בתחומי הבנקאות, מזון, דלק, ביטוח, סלולר, מוצרי חשמל, אופנה ועוד, באופן שיאפשר לנו הציבור – לצרוך את שירותיהם של חברות בעלות אחריות תאגידית וחברתית/צרכנית.

מאחורי המדד החברתי עומד ירון שולמי, יליד 1984 ממושב שיתופי רגבה. בעל תואר ראשון כפול בפיסיקה ומדעי המחשב בטכניון, בהצטיינות יתרה. אשר בימים אלה לומד לתואר שני בפיסיקה.

בתחום הבנקאות לדוגמא, המדד החברתי מדרג בנקים על פי השכר המקסימאלי בחרה, סה"כ הנכסות, הוצאות, עמלות, לקוחות ועוד ובכך מקווה להציג לציבור את הבנק "הראוי" ביותר. האתר אשר הושק רשמית אמש, עתיד גם להשיק מהלך גיוס מההמונים באתר HeadStart אשר יסייע לו בקיומו והחזקתו. קליק לביקור באתר (תודה לליאור על הטיפ).

מתוך המדד החברתי: "אתר המדד החברתי הוא אתר שנועד לספק לציבור מידע צרכני רב ערך ואת הכלים להבין איך להשתמש בו. האתר מבוסס על רעיון תאורטי המאפשר ניצול כוח של קבוצה על ידי הובלתה לכיוון האינטרס המשותף של כל חבריה. יישום של רעיון זה על ידי כל קבוצה של שחקנים(צרכנים) תשפר את יכולת ההשפעה שלה ותאפשר ניהול אפקטיבי יותר של כוחה האסטרטגי ובכך תשרת באופן יעיל את חבריה.

קראו גם: תשכחו מ-Cofix ותכירו את Foodix פודיקס – אוכלים ארוחה צהריים ב-10 ש"ח בלבד

באתר המדד החברתי בחרנו להשתמש ברעיון זה על מנת להוביל את ציבור הצרכנים בישראל לקידום האינטרס הציבורי-חברתי שבמקרה זה הוא שוק תחרותי ויעיל. קבלת הרעיון על ידי הציבור ושימוש בו יכולים להוביל את המשק לתחרות, הורדת הריכוזיות, הקטנת הפערים החברתיים והורדת מחירים. בעזרת האתר, כל אחד יוכל לקבל מידע זה באופן קל, ברור ונוח ולקדם את מטרותיו הצרכניות."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים