יום האישה הבינלאומי: הנשים של רדו – חנה רדו על נשות קבוצת מקאן אריקסון ישראל

hanarado
חנה רדו - קרדיט צילום: איל יזהר
חנה רדו – קרדיט צילום: איל יזהר

חנה רדו, יד ימינו של אילן שילוח ומי שנחשבת לאישה החזקה והמשפיעה ביותר בענף הפרסום הישראלי, COO של קבוצת מקאן אריקסון ישראל ויו"ר מקאן וואלי, מציגה את נשות קבוצת מקאן אריקסון ישראל, בפוסט מיוחד לרגל יום האישה הבינלאומי. הפוסט פורסם במקור בבלוג של רדו באתר סלונה (קליק לקריאה בסלונה).

נשות קבוצת מקאן אריקסון; כל אחת לחוד וכולן ביחד, חבורה חזקה, יצירתית, חכמה ומכובדת. רוב הנשים שכתבתי עליהן כאן, התחילו את עבודתן במקאן צעירות מאוד, התחתנו, ילדו והתקדמו במקאן לתפקידים הכי בכירים שיש. גאה בכולן מאוד. כל אחת מהנשים שאני מספרת עליהן מייצגת אחד או יותר מהעקרונות שמנחים אותנו, להלן העקרונות (חלקם):

  • נשים וגברים בתפקיד זהה – שכרם זהה.
  • לנשים כמו גם לגברים אין תקרת זכוכית, מתקדמות לכל תפקיד בארגון.
  • לכל אישה בכל גיל יש הזדמנות שווה תמיד.
  • נשים מתאימות מתקבלות לעבודה גם בתקופת ההריון.
  • לכל מנהלת יש שני ימים בשבוע בהן היא יוצאת מוקדם.
  • יש אמהות שיוצאות כל יום ב-15:30 להיות עם ילדיהן, כולן עובדות מצטיינות.
  • במחלקת הכספים של מקאן כל האמהות יוצאות לביתם ב-15:30, ויש להן מחשבים בביתם כך שיכולות להמשיך לעבוד אם יש צורך.
  • אנחנו עובדים בלמצוא תפקידים לנשים שרוצות לחזור לאחר הלידה לתפקידים שלא מחייבים שעות ארוכות.
  • לאמהות יש שעות עבודה גמישות.
  • עובדות מתקדמות לתפקידים בכירים יותר גם במהלך הריון.
  • מנהלות שיוצאות לחופשת לידה נשארות עם רכב החברה , הטלפון הנייד והמחשב הנייד. וחופשת הלידה נספרת גם לתשלום הבונוס.
  • במהלך חודש אוגוסט יש קייטנה לילדי העובדים כך שאמהות לא יהיו חייבות לצאת לחופש מלא אם לא מתאים להן.
  • גברים שהם הורים זכאים לצאת פעמיים בשבוע להיות עם ילדיהם.
  • בהנהלת קבוצת מקאן מחצית מנהלות.
נשות משרד הפרסום מקאן אריקסון
נשות משרד הפרסום מקאן אריקסון

רונה יעקובי וסיגל עבודי, שתיהן סמנכ”ליות קריאייטיב בקבוצת מקאן אריקסון, עם שתיהן אני עובדת הרבה מאוד שנים, ושתיהן התמנו בשנה האחרונה לסמנכ”ליות. למיטב ידיעתי הן סמנכ”ליות הקריאייטיב היחידות בישראל, והן גם הכי מוכשרות בישראל.שתיהן מנהלות שיודעות לעבוד עם אנשים, עם לקוחות, עם עובדים, עם עמיתים.הדבר הכי בולט בעבודה איתן שאין אגו, וכן אני יודעת להשוות.

עדי אורן, שבולת אלקובי ורעות פרנקל, סמנכל”יות הלקוחות במקאן אריקסון. שלוש מנהלות חזקות ויעילות, שמזיזות הרים כל יום כדי לגרום לדברים לקרות עבור לקוחותיהן. נשים שמבינות הרבה בהרבה תחומים, שיודעות לנהל ברמה הגבוהה ביותר, לקוחות, עובדים, עמיתים ואת העולם כולו.

ליאת אשכנזי, טל בונפיל וליבנת אלי, שלוש המופלאות שבלעדיהן כל הקסם הזה שנקרא מנכ”ל וסמנכ”לים לא היה עובד, ליאת בנוסף לתפקידה כמזכירת מנכ”ל כותבת ביקורות על סרטים (בקרוב הפרסום) , טל בנוסף לתפקידה ולהיותה אמא נאמנה, רצה חצאי מרתון, אין לי מושג מתי מתאמנת כי עובדת עבורנו ללא הרף, וליבנת מגדלת תאומים ובקרוב עוברת לנהל לנו את החיים המצפה רמון.

אתי עבדי ושרון שלו לב-צור, סמנכ”ליות הפלנינג של מקאן אריקסון, שתי נשים חכמות בטירוף, שמובילות את מחלקת הפלנינג של מקאן שאין לה אח ורע בישראל. גם עם שתיהן אני עובדת הרבה מאוד שנים וגאה על כך שהגיעו להיות המנהלות הכי בכירות בתחומן, בענף הפרסום. הלקוחות שלהן לא מוותרים עליהן, וכך גם עובדיהן. הן בנו ובונות את מחלקה מקצועית ומצויינת שמונה כ 20 אנשים.

נווה זרח, מנהלת מחלקת ההפקה של מקאן אריקסון, בכל רגע נתון מפיקה לפחות 20 סרטים במקביל, עושה זאת עם אנרגיות חיוביות 24 שעות ביממה, גרה בגדרה, מגדלת שני ילדים, עובדת מתי שרוצה, מכל מקום שרוצה ותמיד אבל תמיד היא נוכחת. מין פלא שכזה.

נעמי וולפנר, ליאור שבו, יעל בר-יעקב, שלוש נשות המדיה הבכירות ביותר בענף. נעמי וליאור סמנכ”ליות ביוניברסל דיגיטל ויעל סמנכ”לית ביוניברסל מקאן. שלוש נשים צעירות ומבריקות שהציעו להן יותר מפעם אחת להשתלב בחברות המובילות בארץ ובעולם. מתמודדות בהצלחה עם כרישי מדיה, לקוחות מצויינים ועובדים מבריקים כמוהן, בהצלחה שנמדדת כל יום. כבוד.

דנה בראז, מנכל”ית 360 של מקאן בוטיק. מרובת כישורים, פלנרית, ארטית, קופירייטרית. מפיקה, מנהלת מצויינת, והכל בדנה. לקוחותיה כרוכים אחריה, ומסביבה צוות מקצועי ומסור. מנהלת את חבורת האנשים היפים של בוטיק. דנה ה”אולטראאישה” גם אמא לבן .

אריאלה אלקיים בוזין, החשבת של קבוצת מקאן אריקסון, אחראית על מאות מליוני דולרים, הגיע למקאן כרואת חשבון לאחר ההתמחות. קרייריסטית מורעלת, מוכשרת בטירוף, נישאה לשמוליק, ילדה שני בנים, תוך כדי התקדמה לתפקיד הנוכחי. יוצאת לילדיה כל יום ב15:30. במילה אחת מצטיינת.

הדר גור-אריה ומיכלי רומי, שתיהן מנכ”ליות משותפות במקאן וואלי שבמצפה רמון, מקימות שם שלוחה דיגיטלית שיש בה נכון להיום 20 עובדים. שתיהן מטפחות את הקריירה לצד אחריות חברתית 24 שעות ביממה. שתיהן מפריחות את השממה הלכה למעשה. שתי נשים מדהימות.

הדר גור-אריה
הדר גור-אריה

יוליה יבלונסקי, מנהלת הקמפוס לניו-מדיה של מקאן וואלי. באוגוסט 2013 החלטנו שחלק מהאחריות החברתית היא ללמד ניו-מדיה במקומות שאף פרסומאי לא מגיע אליהם. יוליה הרימה את הכפפה, דחתה לימודי דוקטורט למען הפרוייקט המדהים הזה. במכללת כנרת פתחנו עם 32 סטודנטים שכבר לומדים 5 חדשים, ונכון להיום יוליה בקשר עם 6 מוסדות שונים שביקשו לפתוח קמפוס לניו-מדיה בתחומם.

עדי אוראל, מנהלת Shopicka אתר (בנקבה) המסחר האלקטרוני לעסקים קטנים של מקאן-וואלי. עדי ויתרה על תפקיד מפתח בארגון גדול כדי לקחת חלק בפרוייקט לקידום העסקים הקטנים בישראל. היא עושה זאת באדיקות ללא גבולות , רותמת אנשים וגופים גדולים וציניים, ונראה שבזכות הנחישות שלה זה גם יקרה וגם יהיה יפהפה.

ליבי טישלר, מנהלת יחידת ניהול דפי הפייסבוק של מקאן וואלי , הגיעה למצפה רמון לפי כחצי שנה כדי לפתוח מחלקה לניהול דפי פייסבוק של מותגים. ליבי עושה זאת בהצלחה יוצאת דופן. החליטה שמספיק לבכות על יוקר המחיה בתל-אביב ועשתה מעשה.ליבי בעניין של ציונות דיגיטלית והיא דוגמא ומופת לדור הצעיר .

נעמה סקלי, מנהלת הגראז’ חדר הכושר של מקאן, בנוסף להיותה מורה ומחנכת בבית ספר בתל-אביב. נעמה רצתה שנים רבות להיות מורה, רואה בזה שליחות. למדה במקביל לעבודתה במקאן, ובשנה האחרונה נעמה גם מורה וגם מנהלת הגראז’. עומדת בשתי המשימות בהצלחה .

מיכל דביר, מנהלת משאבי האנוש הצעירה של קבוצת מקאן אריקסון, הגיע למקאן לפני שנתיים והתגלתה כטאלנט בניהול אנשים. מיכל למרות צעירותה מתגלה לי בכל יום עם תובנות מבריקות, אם כל נשות דור ה-Y הן כמו מיכל דביר, יש לנו כאן דור מעולה.

שירי בר און, אילנית בן יעקב, טלי עזר שלום וגלי פינטו, בנות זוגן של העוברים למצפה רמון, מבינה היטב שאלמלא בנות הזוג, עמודי התווך של מקאן וואלי לא היו עוברים למצפה רמון, בזכותן זה קרה, בזכותן יבואו עוד ועוד אנשים. כל אחת מהן תרמה למעבר הכל כך לא מובן הזה למצפה רמון. לכל אחת מהן היה מה להפסיד במרכז ובכל זאת החליטה שזה הרגע לנסות משהו חדש. בפני כל אחת מהן עומד סוג של אתגר למצוא מה נכון עבורו ב”חיים החדשים”.

הנהלת מקאן הנהלה זו נקבה ובמקאן בהנהלה יש מספר שווה של נשים וגברים, וכל מילה נוספת מיותרת.

מגי עזר, המנכ”לית שלי, יד ימיני בחמש עשרה השנים האחרונות, שבלעדיה אני חצי בן-אדם. מודה לה כל יום, מלאת אנרגיות טובות ויכולות בינאישיות כאלו שמאפשרות לי להגיע רחוק יותר כל יום. תודה מגי

ואני מעריכה ואוהבת עוד הרבה נשים במקאן, את ליאת יודקובסקי ה-PA של היו”ר, אישה חכמה, ומיוחדת במינה, את אור חדד המנהלת המיתולוגית של הסטודיו במקאן, את רביד טיבר מנהלת הפלנינג שחוקרת כל הזמן את האג’נדה של האשה והאמא בעולם השיווק והפרסום, את אלאב הורוביץ גאונה דיגיטלית שמשלבת בין טכנולוגיה לפרסום ומייצרת שיחות חדשות בעולם הדיגיטלי ואת נופר כובש מנהלת לקוחות צעירה ומקצוענית וגם אמא צעירה שהגיע אלינו מיד עם סיום הלימודים בספיר ועושה חייל, ועוד נשים מדהימות ומיוחדות שאני אכתוב עליהן בהזדמנות הראשונה.

ואחרונות חביבות, מיכאלה שמואלי וגלי דגני: הילדות הקטנות של הדר גור-אריה ומעוז דגני המצפאים החדשים, שבכל פעם שאנחנו מגיעים למצפה רמון מחייכות לכבודנו חיוך ענק בלב פנים שזופים שאומרים, אנחנו כאן ואני מאושרות.

מיכאלה שמואלי וגלי דגני
מיכאלה שמואלי וגלי דגני

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים