רשת בפרומואים לתוכנית המיזם – איך לא חשבו על זה?

meizam20144

זכיינית ערוץ 2 רשת וחברת אנדמול ישראל משיקות החל ממחר (שני) פורמט טלוויזיוני חדש ומקורי בשם המיזם (Fundastic) בהנחייתו של אברי גלעד. המיזם הינו פורמט גיוס כספים ראשון מסוגו בעולם, במסגרתו מתמודדים שצלחו את האודישן הראשוני מול פאנל שופטים המורכב מאנשי עסקים מובילים זוכים להזדמנות לגייס ובמקביל, בשידור חי, מהצופים בבית ובאולפן שמשתתפים באופן אינטראקטיבי את המימון הנדרש לממש את החלום העסקי שלהם.

>> קשת בשני סרטוני טיזר חדשים לקידום העונה השישית של האח הגדול

ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכן של 'רשת' מסר: שיתוף הפעולה עם אנדמול העניקה לנו גישה לצוות יצירתי ומבריק בעל ניסיון רב בזירה העולמית. רשת נמצאת בחוד החנית של החדשנות בישראל, ואנחנו שמחים מאוד שהשותפות שלנו עם אנדמול כבר הצליחה להניב רעיון חדשני ומהפכני עבור השוק הבינלאומי".

אלעד קופרמן מנכ"ל אנדמול ישראל מסר: "המיזם משלב דרמה וסיכון עם טכנולוגיית מסך שניה שמעניקות את התוצאה לידי הצופים בבית. התחרותיות והיזמות הן מהותיות בתרבות הישראלית, ולתכנית זו יש בדיוק את מה שצריך כדי למשוך את הקהל הישראלי כמו גם את הקהל בעולם".

טים הינקס, נשיאה של קבוצת אנדמול מסר: "השותפות שלנו עם רשת בישראל מבוססת על חדשנות ויצירת הדור הבא של פורמטים בעלי פלטפורמות מרובות באחד השווקים המרתקים ביותר בעולם. ההשקה של 'המיזם' (Fundastic) היא הדרך המושלמת להתחיל וזהו רעיון ראשון מבין רעיונות מהפכניים נוספים שרשת ואנדמול עתידיים לפתח".

כזכור, בדצמבר 2013, אנדמול ורשת הודיעו כי הן נכנסות לשותפות אסטרטגית במסגרתה תרכוש אנדמול 33% ממניות "רשת", זאת בכפוף לאישורים רגולטורים. בנוסף, שתי החברות חתמו על הסכם שיתוף פעולה שמתמקד ביצירה, הפקה והפצה של תכנים מרובי פלטפורמות לשוק הבינלאומי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים