סגול עולה: עילי רותם מצטרף כמנהל קריאייטיב-פלנינג בפרפל אינטראקטיב

עילי רותם
עילי רותם
עילי רותם
עילי רותם

משרד הדיגיטל פרפל אינטראקטיב של יואב מאור, אורי מנדי ודניאל אציל, ממשיך בצמיחה ומגייס לשורותיו את איש הקריאייטיב-דיגיטל, עילי רותם, כצ'יף קריאייטיב פלנר.

רותם (36) לשעבר מנהל הקריאייטיב באידיאולוג'יק, החל את דרכו בעולם הפרסום לפני יותר מעשר שנים והיה אחראי לכמה מהקמפיינים החדשניים ופורצי הדרך בשנים האחרונות עבור קוקה-קולה, סמסונג, פריגת, מאזדה, ורבים אחרים וזאת במסגרת תפקידו כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום הדיגיטלי אידיאולוג'יק מקבוצת פובליסיס ישראל, אשר פעילותו מוזגה בשנה האחרונה תחת וובאימג'. בין הקמפיינים המוכרים של רותם; מכונת החיוכים של פריגת, מכונת הלייקים של קוקה קולה ועוד. בעברו תיפקד רותם כקופירייטר בליאו ברנט, TBWA, זרמון גולדמן ונוספים.

גיוסו של רותם לשורתיה של פרפל מצטרף לתקציבי הדיגיטל החדשים של המשרד אשר נמצא בשלבי גידול מרשימים. בין התקציבים החדשים; האקדמיה בצלאל, פנסוניק, יעקבי ורשת התיווך אנגלו-סכסון.

דניאל אציל, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב בפרפל אינטראקטיב מסר: "בשנה האחרונה לצד ניהול פעילויות הסושיאל של לקוחות בולטים בארץ ובעולם הפכנו למשרד שמפיק פעילויות דיגיטל ופרפורמנס ומבסס את מעמדו כסוכנות פרסום דיגיטלית מהשורה הראשונה. הידע הניסיון של עילי הוא בדיוק השילוב המנצח שמתאים לחזון שלנו. ואני מאמין שביחד נצליח להגיע לשיאים חדשים של יצירתיות שיביאו תוצאות ללקוחותינו. אני מאחל לו ולנו בהצלחה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים