סטודיו קרמיקה עולה בקמפיין טלוויזיה ראשון מאז שנות ה-80 – מעצבים לכם עולם שלם

studiokramika

חברת 'סטודיו קרמיקה', העוסקת בייצור, עיצוב ויבוא של אריחי קרמיקה וכלים סניטריים, משיקה לראשונה קמפיין טלוויזיוני מאז היווסדה בשנת 1985. המהלך באמצעות משרד הפרסום אנדרומדיה (Andromedia) המתקשר את הקולקציה העולמית של המותג, מושק תחת המסר: "מעצבים לכם עולם שלם".

"סרטון הפרסומת מיועד לגשר בין ערכים של אמנות, ביטוי שפה עיצובית בינ"ל וטכנולוגיה ייחודית", אומר רונן מניפז, סמנכ"ל קריאייטיב באנדרומדיה.

מנכ"ל חברת 'סטודיו קרמיקה', גיא חרש: "לאחר שנים של שיווק בכלים מגוונים וצמיחה עסקית בענף הוחלט לקחת צעד אחד קדימה בפן השיווקי והמיתוגי ולהעביר את מסר האיכות, הגיוון וכמובן העיצוב הבינ"ל בכלים פרסומיים שטרם עשינו בהם שימוש. AndromediA נבחרה להוביל את הקמפיין וליצור עבורנו את הכלים הדיגיטליים בשל עבודתם היצירתית עבורנו בשנים האחרונות."

מנכ"ל חברת AndromediA, יוסי רובינשטיין: "אנו גאים להמשיך וללוות את 'סטודיו קרמיקה', אשר מזה זמן רב בוטחים בנו להתוות עבורם אסטרטגיה פרסומית, קריאטיבית, טכנולוגית ושיווקית. גם הפעם, ניסינו להמחיש את השילוב בין חדשנות טכנולוגית לאמנות ועיצוב בינ"ל, תוך נסיון לעמוד בקנה אחד עם ערכי המותג 'סטודיו קרמיקה', על כל שלושת עשורי פעילותו."

מנהל קריאיטיב: רונן מניפז
ארט: שחר לוי פלנינג: נטע רייך תקציבאית: עדי מימון מנהלת לקוחות: מורן אורן בימוי: בן בכר הפקה: גיא גבע סאונד: גל כהן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים