יעל פודולסקי, מנהלת השיווק של חברת סוגת היא אשת השיווק של מאי 2014

yaelp
יעל פודולסקי
יעל פודולסקי

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ביעל פודולסקי מנהלת השיווק של חברת סוגת, לאשת השיווק של חודש מאי 2014, בזכות החדירה המוצלחת לקטגוריית הפתיתים.

קטגוריית הפתיתים בישראל הייתה רדומה, ונמצאה בשליטה בלעדית של מותג בודד. כניסתה של חברת סוגת, העוסקת בעיקר בשיווק אורז וקטניות, לקטגוריית הפתיתים והמהלך השיווקי בהחדרת המוצר שינו את הקטגוריה ממונופולית, לחדשנית ומעניינת, עם מוצרים חדשים ומרעננים כדוגמת צבעים, חיות, מספרים, אותיות.

בקמפיין "הפתיתים של היום הם לא הפתיתים של פעם" של משרד הפרסום יהושע\TBWA, הצליחה סוגת בתוך מספר חודשים ליצור שינוי מהותי בקטגוריית הפתיתים ולזכות בנתח שוק של כ-16%, והפכה למותג השני בקטגוריה. כתוצאה מכך חל גידול בהיקף המכירות של הקטגוריה ברמה של עשרות אחוזים.

המהלך השיווקי הצליח לפנות לקהל שלא קיבל מענה: הילדים. סוגת זיהתה את פלח השוק והוציאה במיוחד עבורו סדרת פתיתים kids. המהלך השיווקי שם דגש על הילדים בפעילויות השיווקיות: פרסום שמדבר בשפה הפונה לילדים ולצעירים בגובה העיניים, תוך שימוש סמלי במוצר עצמו. פרסום נרחב של הסידרה במדורי הצרכנות בעיתונות הארצית והמקומית, באתרי האינטרנט ובאתרי בלוגרים מובילים. פרסום מתכונים עבור ילדים במדורי האוכל וההורות בעיתונות.

נימוקי ועדת השיווק לבחירה ביעל פודולסקי: "איגוד השיווק הישראלי מודע למורכבות השיווקית הנדרשת בכניסה לקטגוריה בה יש מוביל מובהק יחיד, ובקושי לסגל הרגלי קניה חדשים לצרכנים. מדובר בפעילות מורכבת ועמוקה, שהצליחה לזהות הזדמנות".

יעל פודולסקי היא בעלת תואר ראשון בעיצוב ואדריכלות פנים. היא החלה את דרכה בתחום השיווק במשרדי פרסום. פודולסקי נמצאת בסוגת מזה 6 שנים במגוון תפקידי ניהול ושיווק, והובילה את מהלכי החברה בתחום הדיגיטלי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים