גוגל: אם אתה לא מקודם, אתה לא קיים, איך תדעו שלא עבדו עליכם?

אריאל פרץ
אריאל פרץ

מאמר אורח מאת: אריאל פרץ, מומחה לקידום אתרים ובעלים של חברת Getproseo

2014, שנה בה אין בעל עסק שאינו מתהדר באתר אינטרנט מרשים, מעוצב, מרגש ובעל ערך מוסף המקודם על ידי אחת החברות המציעות את שירותיהן לקהל הרחב כיום. בתקופה בה כל ערך מוגדר באמצעות החיפוש שלו בגוגל, בעל עסק או חברה שאינם מציעים את שירותיהם באמצעות אתר אינטרנט מקודם כמו שצריך, יכולים למצוא את עצמם מחוץ למשחק.

בעידן הצרכני, כל מוצר או שירות שמחפש הלקוח מוקלדים למנוע החיפוש של גוגל, השולף מידע מהרשת ומציג אותו לגולש. הגיע העסק שלכם לעמוד הראשון? הרווחתם. לא הגיע? כדאי שתחפשו חברת קידום טובה יותר. שנת 2014 מותירה חלק מבעלי העסקים עם חיוך מאוזן לאוזן, כשאחרים אינם רואים ולו שיפור אחד קטן.

מוח לוקלי, תוצר גלובלי

המוח היהודי אוהב חידושים וככזה, כבש את ענף קידום האתרים כך שהיום, בעל עסק שמעוניין לקדם את עצמו בגוגל מוצא אינספור חברות קידום שלא תמיד קל להבדיל ביניהן. כיצד תדעו איזו חברה לבחור? כמו בכל תחום, גם ענף קידום האתר כולל תופעות כמו זלזול, מסחריות יתר, חוסר תשומת לב ללקוח ועבודה לא יסודית שאינה מביאה לתוצאות, ועוד לא דברנו על עגמת הנפש הנגרמת ללקוח. מדוע מותגים מסוימים מקודמים היטב בעוד אחרים נזנחים מאחור? ומהם הכלים שיאפשרו לנו לבחור בחכמה חברה לקידום האתר שלנו? זאת ועוד במאמר המובא בפניכם.

מערך שיווק נרחב

בדקו מה כוללת החבילה שמציעה לכם חברת הקידום. ב 2014 כבר לא מספיק לקדם את האתר באמצעות קידום אורגני בגוגל בלבד וחשוב ליצור רשת שיווקית ואטרקטיבית ללקוחות שלכם. הרשת השיווקית כוללת הנכחה וקידום ברשתות החברתיות באינטרנט (פייסבוק, לינקדאין, יוטיוב, גוגל פלוס ועוד), קידום ממומן ואפיקי שיווק נוספים.

[adrotate banner="144"]

ותק בתחום

חברות ותיקות יותר בתחום של קידום אתרים כבר עברו את כל הטריקים האפשריים ומכירות את כל האמצעים המאפשרים להעניק ללקוח את חבילת השירותים המתאימה אך ורק לו בהתאם לתהליך אפיון הלקוח והאתר המבוקש. חברות פרסום יידעו למי לקשר את הלקוח במקרה הצורך וליצור את הקשרים הנכונים לאתרים גדולים יותר שיאפשרו את קידום האתר שלכם.

ליווי התהליך וקבלת דוחות שוטפים

בעלי עסקים רבים מצפים לתת את התשלום לחברת הקידום, לקבל דוח שוטף בתחילת כל חודש, לפתוח את האינטרנט ולמצוא את שמם בעמוד הראשון. למעשה, על מנת להבטיח את מיקומכם בעמוד הראשון של גוגל, עליכם להיות מעורבים בתהליך הקידום ולהכיר יותר את תהליך אופטימיזציית התוכן, אופטימיזציית המבנה, חשיבות הקישורים ועוד. בקשו מהחברה לתת לכם דיווחים שוטפים על אופן הקידום והן על התוצאות ושמרו את היד על הדופק.

האם החברה שלכם באמת עובדת? קידום אתרים איכותי כולל השקעה רבה מצד חברת הקידום:

אופטימיזציית מבנה ותוכן – אתר האינטרנט בנוי ממגוון מרכיבים ומאחר והוא פעיל בסביבה דינאמית ומלאת שינויים המתרחשים ללא הרף, הוא מצריך את חברת הקידום להיות ערנית גם היא ולעדכן את האתר בכל פעם שמתבצע שינוי בתוכן או במבנה שלו. אופטימיזציית מבנה ותוכן היא חלק חיוני מתחזוקת האתר השוטפת.

מחקר מילות מפתח – מחקר מילות המפתח של האתר שלכם גם הוא חלק חיוני לקידום האתר לעמוד הראשון של גוגל. המחקר מהווה חלק מהבסיס לקידום האתר וגורם מכרע בהצלחתו או כישלונו של האתר שלכם בגוגל.

הוצאת קישורים מאתרים איכותיים – קישורים הם למעשה מערכת השרירים, הגידים וכלי הדם של האתר שלכם. הם המאפשרים לו להתקדם ולהתפתח. יבוא קישורים מאתרים איכותיים ישמור על האתר שלכם במיקום גבוה, בעוד יבוא קישורים מאתרים לא איכותיים יכול לחרב את העבודה כולה. במה החברה שמקדמת אתכם משתמשת?

2014 – שנת ההזדמנויות לטוב ולרע. בחירה חכמה של חברת קידום יכולה להגדיל את ההכנסות של החברה שלכם בעשרות אחוזים, בחירה פחות חכמה יכולה להשאיר אתכם ללא שינוי בתוצאות של גוגל אבל עם חור בכיס.

אריאל פרץ הוא מומחה לקידום אתרים ובעלים של חברת Getproseo

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים