מה זו דמוקרטיה? Y&R ישראל בפרסומת בועטת לעיתון מעריב סופהשבוע

maariv_lancu

חודשים ספורים לאחר רכישת מותג 'מעריב' על ידי קבוצת ג'רוזלם פוסט של אלי עזור, מיזוגו עם מותגי הקבוצה והשקתו מחדש בימי שישי תחת השם 'מעריב סופהשבוע' (איחוד מעריב ומגזין סופהשבוע), משיק היום משרד הפרסום Y&R ישראל קמפיין פרסומי בועט וחכם תחת המסר: "עיתון זה דמוקרטיה וחופש הביטוי – עיתונות חופשית מאת הכותבים מהטובים ביותר", בכיכובם של אנשי התקשורת; בן כספית, נתן זהבי וליאור דיין אשר עוטים את קולם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החוץ אביגדור ליברמן ואיש יחסי הציבור רני רהב.

קראו גם: חשיפה – כך רני רהב משפיע על גופי התקשורת הגדולים בישראל

גיא בר, מנהל הקריאייטיב הראשי ומנכ"ל משותף של Y&R ישראל, כתב על הקמפיין: "מה זה עיתון? עיתון זה חופש הדיבור, עיתון זה פרשנות בלי פחד, עיתון זה רדיפה אחר האמת, עיתון זה להגיד את הדברים בפנים. עיתון זה מעריב סופהשבוע."

רונית חסין הוכמן, מנכ"ל קבוצת ג'רוזלם פוסט: "היה לנו ברור מהרגע הראשון שמי שצריך לעמוד בקדמת הקמפיין הם העיתונאים עצמם. זו תמצית העיתון וזה המסר המרכזי: הבמה כולה שלהם. ללא התערבות וללא שיקולים שאינם רלוונטים לדעתם האישית. מעריב סופהשבוע חרט על דיגלו לספק עיתון איכותי, אמיתי וללא פשרות. אנחנו משקיעים את מירב המאמצים יום יום על מנת להפיק מוצר עיתונאי מהדרגה הראשונה. הקוראים מעריכים איכות עיתונאית ותגובותיהם מחזקות את ידינו.

קרדיטים
מנכ"ל משותף ומנהל קריאטייב ראשי: גיא בר משנה למנכ"ל: יובל וינגסט מנהלי קריאטייב: משה סייקביץ, אורן בן נאים ארט: משה סייקביץ קופי: אורן בן נאים מנהל לקוחות: דני אלייקים סופרוויזרית: דורית רודין תקציבאית: הלית קראוס הפקה: שירה רובס, לירונה ספיבק חברת הפקה: גרין הפקות במאי: נועם אליס פוסט: גרין הפקות קריינות: אורן בן נאים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

10 תגובות לפוסט

10 תגובות

  1. למישהו הקריאיטיב,

    מאוד מרגש שהתפעמתם מפרסומת, אבל בואו נסתכל על התמונה הרחבה. פרסומת זה מוצר של ענף הפרסום שהאינטרס שלו להגביר מכירות של מוצר מסחרי מסויים על ידי בניית תדמית שלא בהכרח קשורה למציאות. אם נודה על האמת ענף הפרסום בארץ די חרא כי אנשי הקיראייטיב חסרי דימיון, בעלי המשרדים רוצים רק למקסם רווחים והלקוחות פחדנים וקמצנים.

    אז מה רצית בעצם להגיד, "מישהו מהקריאיטיב"?

  2. מאוד מרגש שהתפעמתם כולכם מהקריאטיב הבועט,
    אבל תסתכלו קצת על התמונה הרחבה
    עיתונות חופשית בארץ? בתחת שלי.
    העיתונים וכל התקשורת בארץ שטוחה, רדודה ובעלת אינטרסים.
    אנחנו מדברים על אותה מעריב שעד לפני כמה חודשים הוחזקה בידי שלמה בן צבי.
    ומה שליאור דיין חושב באצת שמעניין לי את התחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים