תקציבים חדשים למשרדי יחסי הציבור של נאוה עינבר ואלירן מלכי

מימין - אלירן מלכי, משמאל - נאוה עינבר - צילום גלעד בר שלו
מימין – אלירן מלכי, משמאל – נאוה עינבר – צילום גלעד בר שלו

שני משרדי הבוטיק מתחדשים בתקציבים חדשים. משרד יחסי הציבור של נאוה עינבר המתמחה בבריאות קיבל את תיק יחסי הציבור והמדיה החברתית של מיזם הדיגיטל החדש לחולי סרטן בראשות פרופ' מיכה ברחנא, רופא משפחה, מומחה באפידמיולוגיה ובריאות הציבור ומרצה בכיר באוניברסיטת חיפה, אשר שימש בעבר כמנהל הרישום הלאומי לסרטן במשרד הבריאות. המיזם מאפשר לחולי סרטן לפתוח תיק רפואי מאובטח ונגיש ממחשב נייד, טלפון חכם וטאבלט דרך האתר sartan.info שגם כולל מידע על טיפולים לסרטן תרופות אונקולוגיות ונתוני הישרדות ממחלות הסרטן השונות בישראל.

המיזם כולל כתובות ומפות של המכונים האונקולוגיים בארץ וניתן לשלוח לעצמך דואר אלקטרוני ישירות לאפליקציית הניווט של Waze בטלפון הנייד ולהתחיל לנווט או לקבל הוראות הגעה על גבי מפות באתר עצמו. המיזם הוקם במטרה למנוע טעויות רפואיות ולהגביר את בטיחות החולה על ידי הצגת מסך אחד לרופא המטפל הכולל את תוצאות הבדיקות הרפואיות ומופעל בעזרת קוד פשוט הנמצא בידי המטופל. השמירה על סודיות חולי הסרטן המשתמשים בתיק הרפואי ובאתר היא מקסימלית, שכן מנגנון האתר אינו שומר נתונים אישיים מזהים של המשתמש ולאחר ההרשמה וקבלת קוד הגישה, הם נמחקים לצמיתות.

משרד יחסי הציבור של אלירן מלכי קיבל לידיו את הטיפול במערך התקשורתי של התאגדות בעלי המכולות בתל אביב מול עיריית תל אביב ושר הפנים גדעון סער אשר בחר שלא לאפשר את פתיחת המרכולים והקיוסקים בשבת בתל אביב לאחר שלא אישר את התיקון לחוק העזר העירוני. בנוסף קיבל המשרד השבוע גם את תקציב איגוד תקליטני ישראל שהיה בעבר שייך לגולדפינגר תקשורת.

מימין - אלירן מלכי, משמאל - נאוה עינבר -  צילום גלעד בר שלו
מימין – אלירן מלכי, משמאל – נאוה עינבר – צילום גלעד בר שלו

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים