אתר חורים ברשת של גל מור משיק מרקט פלייס דיגיטלי בשם שופישופ – פרסום ראשון

חורים ברשת | שופישופ
חורים ברשת | שופישופ

אתר חורים ברשת של הזוג גל מור ויסמין לוי, אשר גייס באוגוסט 2012 למעלה מ-200,000 ש"ח באמצעות ההמונים לצורך הקמת אתר מחודש אשר הושק באפריל 2013, מרחיב את אפיקי ההפצה שלו ומשיק היום בשיתוף פעולה עם חברת הסטארט אפ הישראלית אפקוין (Appcoin), זירת מסחר דיגיטלית בשם 'שופישופ' על שם שופי הינשוף הפרזנטור, אשר תתגמל גולשים במטבעות ווירטואלים באמצעותם יוכלו לרכוש מוצרים או שירותים שונים בקניון ווירטואלי.

הקניון המקוון של חורים ברשת ישלב בעיקר מוצרים או שירותים של אמנים, מעצבים, תכשיטנים וכו' אשר יוכלו להקים באופן עצמאי חנויות ולמכור את מרכולתם בפני קהל הגולשים של האתר וזאת בתנאי שיסכימו לסחור במטבע הווירטואלי החדש. בתמורה להצטרפות למיזם, המוצרים יקודמו בפני הקהל הרחב של חורים ברשת – באתר עצמו אשר מדי חודש זוכה לכ-700,000 ביקורים, בפייסבוק (70 אלף אוהדים) ובמדור שבועי.

את המטבעות הווירטואלים 'שופי' השווי ערך לשקל, תוכל לצבור בכמה דרכים: העברת מידע לחורים ברשת על תכנים ויראלים מעניינים, שיתוף כתבות מתוך האתר, אינטראקציה עם כתבות יעודיות, העלאת פוסטים באופן עצמאי או המרת שקלים למטבע הווירטואלי 'שופי'. קליק לביקור במיזם החדש.

חורים ברשת | שופישופ
חורים ברשת | שופישופ
חורים ברשת | שופישופ
חורים ברשת | שופישופ

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. נו באמת. לקחו 200,000 שקל מההמונים כדי להקים אתר חדש שנראה בדיוק כמו כל אתר אחר, עם תוכן משוכפל ומתורגם לעברית. יזמות יהודית במיטבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים