שינוי בצמרת הנהלת רשת האופנה עונות – שחר טביב וגיא לוי מונו למנכ"לים משותפים

שינוי בצמרת הנהלת חברת ONOT - שחר טביב וגיא לוי מונו למנכ"לים משותפים
שינוי בצמרת הנהלת חברת ONOT – שחר טביב וגיא לוי מונו למנכ"לים משותפים

רשת האופנה עונות (Onot), אשר רכשה בחודש יוני האחרון את רשת ג'אמפ מידי גלובל ריטייל הסינית תמורה 4 מיליון שקל, מודיעה היום על שני מינויים בצמרת הנהלת החברה. יואב שמע, מבעלי עונות אשר ייסד את החברה בשנת 1979 ושימש מאז כיו"ר ומנכ"ל החברה, מפנה את תפקידו כמנכ"ל החברה לטובת שחר טביב, 34, סמנכ"ל הכספים של החברה וגיא לוי, 40, סמנכ"ל הסחר של החברה, אשר ישמשו כמנכ"לים משותפים.

שחר טביב, שימש כסמנכ"ל כספים של החברה ב-5 השנים האחרונות והוא אחראי על שינויים מהותיים בחברה ביניהם הרחבת הרשת ל-64 סניפים. גיא לוי, שימש כסמנכ"ל סחר ב-8 שנים האחרונות והוא אחראי על פרויקטים משמעותיים ביניהם הקמת אתר הסחר שצפוי לעלות בקרוב.

מינויים בעונות - מימין גיא לוי, משמאל שחר טביב
מינויים בעונות – מימין גיא לוי, משמאל שחר טביב

משרד יחסי הציבור רוזה רוה: ONOT הינה רשת אופנת נשים בפריסה ארצית נרחבת, המתמחה במידות הביניים ומעניקה לנשים מענה אופנתי עדכני במגוון רחב של סגנונות ובהתאמה למגמות האופנה הבינלאומיות. החברה בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת, הוקמה בשנת 1979 וכיום מפעילה 64 סניפים ברחבי הארץ מתוכם 8 מנוהלים ע"י זכיינים. לחברה למעלה מ-350 עובדים. מועדון הלקוחות של הרשת מונה למעלה מ-200,000 לקוחות הנהנות מהטבות ייחודיות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים