בוגרי ובוגרות הבצפר? מנהלת תחליפי הדלקים במשרד ראש הממשלה קוראת לכם לדגל

מתוך הבריף
מתוך הבריף
מתוך הבריף
מתוך הבריף

לקראת כנס תחליפי הדלקים שיתקיים בתחילת חודש דצמבר במתחם הבימה, מנהלת תחליפי הדלקים והבצפר, בית הספר לפרסום של איגוד חברות הפרסום, משיקות שיתוף פעולה ומכריזות על תחרות משותפת לעיצוב כרזות בנושא תחליפי דלקים וצמצום התלות בדלקים מבוססי נפט. הכרזות שיקבלו את הניקוד הגבוה ביותר יוצגו בוועידה הבינלאומית לתחליפי דלקים.

Fuel Choices Initiative, התוכנית הלאומית לתחליפי דלקים, אשר מרכזת את מיטב המוחות החדשניים בעולם בתחום תחליפי הדלקים והתחבורה הירוקה, פונה השנה גם לקהל הצעיר ומגייסת גם את המוחות הצעירים והיצירתיים. פרסומאים צעירים, תלמידי ובוגרי ה"בצפר", הוזמנו להצטרף לתחרות, במסגרתה ידרשו להסביר את חשיבות תחליפי הדלקים וצמצום התלות בדלקים מבוססי נפט בכרזה פרסומית.
עשר הכרזות שיקבלו את הניקוד הגבוה ביותר, על פי פרמטרים של איכות המסר, איכות פרסומית, עיצוב ומקוריות, יוצגו בוועידה הבינלאומית לתחליפי דלקים, שתתקיים ב-3-4 בדצמבר. ההכרזה על הכרזה המנצחת תתקיים ביומה השני של הוועידה.

בוועדת השיפוט של התערוכה חברים יו"ר מנהלת תחליפי הדלקים במשרד רה"מ, אייל רוזנר, מנהל הבצפר ויו"ר איגוד הפרסום, יגאל בראון, מנהל תחום הפרסום במנהלת תחליפי הדלקים, עמנואל גורליק, וסמנכ"ל הדיגיטל בגיתם, עמית גורביץ'.

אייל רוזנר, יו"ר מנהלת תחליפי הדלקים במשרד רה"מ: "שיתוף הפעולה בין מנהלת תחליפי הדלקים לבצפר נולד מתוך ההבנה כי פרסומאים צעירים יודעים לתרגם רעיונות מורכבים למסר קצר ומזוקק. אנו מקווים כי באמצעות הכרזות שישתתפו בתחרות, ניתן יהיה לפנות לקהל הרחב ולייצר מודעות ציבורית לחשיבות תחליפי הדלקים לתחבורה".

יגאל בראון מנכ"ל "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום: "הבצפר ואיגוד חברות הפרסום, שוקדים רבות בתרגול ואימון בוגרי הבצפר, בשיטות עבודה ומתודולוגיות של העולם האמיתי, והתנסות בעבודה מול לקוחות אמיתיים. אנו משתדלים שהתרגול יהיה על פרוייקטים חברתיים ולמען הקהילה. אנו שמחים על הפניה של מנהלת תחליפי הדלקים במשרד ראש הממשלה, ובכך גם להירתם למען מטרה לאומית חשובה לעתיד של כולנו."

הקליקו כאן להורדת הבריף ב-PDF

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים