אורלי וילנסקי, מפיקת העל הפורשת של מקאן אריקסון מצטרפת כשותפה בקריינות עילית

שם אריאל ברזילי ואורלי וילנסקי
שם אריאל ברזילי ואורלי וילנסקי
שם אריאל ברזילי ואורלי וילנסקי
שם אריאל ברזילי ואורלי וילנסקי

אורלי וילנסקי, מפיקת העל של משרד הפרסום מקאן אריקסון (מקאן תל אביב כיום), אשר פרשה מתפקידה לפני מספר חודשים לאחר כ-8 שנים בשירות אילן שילוח, מצטרפת כשותפה פעילה ותנהל את סוכנות הקריינות 'קריינות עילית' לצד הבעלים, שם אריאל ברזילי.

שם אריאל ברזילי מסר למזבלה: "אנחנו גאים לצרף לסוכנות המובילה בישראל בתחום את אורלי וילנסקי, שאין ספק שהמוניטין שלה הולך לפניה".

סוכנות 'קריינות עילית' אשר נקראה במקור 'הקולבו', הוקמה בשנת 2009 על ידי עילית ברזילי ז"ל, אף היא החלה את דרכה בעולם הפרסום כמפיקה במשרד הפרסום מקאן אריקסון. ברזילי ז"ל, חברה קרובה של וילנסקי, הלכה לעולמה ב-2012. ב-2013, שנה לאחר פטירתה, הושקה סוכנות 'הקולבו' מחדש תחת שם המותג 'קריינות עילית' על ידי אחיה, שם אריאל, אשר החליט להמשיך את מפעל חייה וצירף את הסוכנות תחת עסקיו בקבוצת 'תיבת נח'. עבור וילנסקי, אשר נחשבת לאחת המפיקות המוערכות בתחום, מדובר בסגירת מעגל אישי, על רקע חברות ארוכת שנים עם ברזילי ז"ל.

'קריינות עילית' נחשבת לאחת השחקניות המרכזיות בשוק הקריינות המסחרית בישראל ומייצגת כמה מהקולות המוכרים בישראל, ביניהם: מיכאל הנגבי, גיל קומר, נעמי רביע (גלצ), מושיקו שטרן(רדיוס), דודו ארז, דני גבע, רן שריג, יעל דן, גדי סוקניק, יעל פוליאקוב ונוספים.

>> צפו בכל העבודות של וילנסקי במזבלה.

קריינות עילית מקבוצת תיבת נח
קריינות עילית מקבוצת תיבת נח

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים