יובל אברמוביץ' משיק את יום הרשימה הבינלאומי ברשתות החברתיות

יום הרשימה הבינלאומי ברשתות החברתיות
יום הרשימה הבינלאומי ברשתות החברתיות
הרשימה
הרשימה

מיזם אינטרנטי חדש נולד בעקבות הצלחה הספר "הרשימה – חלומות צריך לצעוק": "יום הרשימה" שיתקיים ב-4.12.14. במהלך יום הרשימה, יוזמנו הגולשים להעלות סטטוסים, תמונות, או סרטונים עם 5 חלומות שהם שואפים להגשים במטרה "לצעוק" את חלומותיהם ולקבל עזרה בהגשמתם מגולשים אחרים.

מי שעומד מאחורי המהלך הוא יובל אברמוביץ' שספרו "הרשימה" מככב כבר חודשיים בראש רשימת רבי המכר של רשתות הספרים המוכרות. יום הרשימה יתקיים בתאריך 4.12.2014 ובמהלכו יוזמנו הגולשים להעלות סטטוסים, תמונות או סרטונים בו הם יציינו חמישה חלומות שהם מעוניינים להגשים במטרה לקבל סיוע מגולשים רבים ברשת שישמעו את צעקת החלומות שלהם ויסייעו להם בכך בהשראת הספר "הרשימה".

ספרו חדש של יובל אברמוביץ' "הרשימה" שהחל כבלוג אישי, סחף אחריו עשרות אלפי אנשים מרחבי העולם מעירק ועד אוסטרליה, נורבגיה ועד סין והפך בשבועות ספורים בלבד לרב מכר ברשתות הספרים "הרשימה" הינו מדריך אינטראקטיבי מעורר השראה המבוסס על סיפורו האישי של אברמוביץ' שגבר על נכות בגיל שש עשרה ומכיל שפע של סיפורים אישיים על אנשים שרשמו לעצמם את חלומותיהם, הפיצו אותם ברשתות החברתיות והגשימו אותם. עוד בטרם יציאתו לאור גייס אברמוביץ' באמצעות הרשתות החברתיות כרבע מיליון ₪ ויצא לסדרת הרצאות בקופות פתוחות ברחבי הארץ (ההרצאות הקרובות יתקיימו בתיאטרון הבימה ובתיאטרון חיפה). הספר "הרשימה" צפוי לצאת לקראת סוף 2014 בארצות הברית.

היוזמה לקיים יום רשימות עולמי, נולדה מפניות רבות ומסיפורים אמיתיים של הגשמת חלומות אליהם נחשף אברמוביץ' מאז יצא הספר והפך לתופעה ויראלית וחברתית שמפיצה את עצמה. אלפי רשימות מרחבי הארץ והעולם הגיעו לאברמוביץ' והוא החליט לקדם את המיזם האינטרנטי הראשון מסוגו ברשתות החברתיות ולקיים יום בינלאומי במטרה לסייע לגולשים רבים ברחבי הארץ והעולם לקדם את הגשמת החלומות והיעדים שלהם.

יום הרשימה הבינלאומי ברשתות החברתיות
יום הרשימה הבינלאומי ברשתות החברתיות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים