הוראה מלמעלה: ההנהלה הבכירה של קשת ומאקו אסרה על איזכור הפרויקט של חן טל ועומרי חיון

מאקו - הוראה מלמעלה
מאקו – הוראה מלמעלה
מאקו - הוראה מלמעלה
מאקו – הוראה מלמעלה

רבים יודעים כי מתחת לפני השטח, גופי התקשורת בישראל מתנהלים בצורה המזכירה "ארגוני פשיעה". החדשות כבר מזמן אינן אובייקטיביות והאינטרסים האפלים הם אלה אשר מניעים כל דסק חדשות ומכתיבים את סדר היום הציבורי, מה יעלה כאייטם ומה ישאר על ריצפת חדר העריכה.

במהלך סוף השבוע, השיק פורטל עומרי חיון בשיתוף עם אושיית הרשת חן טל, פרויקט מחווה לתמונותיה של קים קרדשיאן ומגזין פייפר, אשר כבשו את הרשת בסערה לפני מספר שבועות תחת הכוונה "לשבור את האינטרנט". אם יש משהו שכל כתב זוטר בתחום התקשורת בישראל יודע, הוא ששילוב של השניים, שווה המון טראפיק לאתר ועבור מרבית מהפורטלים בישראל, זהו רגע מקומי מבורך ומיוחל אשר רק נותן להם בשר לייצר עוד תוכן ויראלי ולהזרים עוד תנועה לאתר.

רבים מכתבי הענף, תהו במהלך סוף השבוע האחרון מדוע אתר MAKO (מאקו) של זכיינית ערוץ 2 קשת, בחר שלא להתייחס לפרויקט של חנטל וחיון. ראוי לציין כי ישנן סיבות לגיטימיות רבות לכך שמערכת חדשותית תבחר שלא לפרסם כתבה, אך כפי שהמזבלה חושפת לראשונה, זהו אינו המקרה המדובר.

קראו גם: סירבתם להצעה ממאקו? זה המחיר שחן טל היתה צריכה לשלם

הפרויקט של חיון וחן טל זכה להתייחסות בלא מעט אתרים ופורטלים בשעות האחרונות, ביניהם וואלה! ואתר טיים אאוט, שם הכתבה הפכה לנצפית ביותר החודש עם עשרות אלפי כניסות. הבוקר, עם פרסום סט תמונות ראשונות לאחר סופ"ש של טיזרים, פורטל עומרי חיון אף קרס כתוצאה מעומס הגולשים לאחר שלמעלה מ-200,000 פקדו אותו ב-5 השעות האחרונות. אז מדוע MAKO ויתרו על הכתבה?

מאקו - הוראה מלמעלה
מאקו – הוראה מלמעלה

כך סוגרים חשבונות אישיים באחד מאתרי החדשות המובילים בישראל: ממידע שהגיע למזבלה, הכולל התכתבויות שונות בין עומרי חיון לכתבי מאקו, ביניהם גם עם עורך אתר מאקו, איתי ולדמן אשר פנה לחיון בתחילה בבקשת חומרים לכתבה, עולה כי "ישנה הנחיה מלמעלה שלא לפרסם שום כתבה אודות חיון" ולא לסקרו באופן חיובי ובכלל. משלל ההתכתבויות אשר הגיעו למזבלה, הכוללות הודעות וואטס אפ, פייסבוק ואימיילים, עולה כי כבר בשעות הבוקר של יום חמישי, תוכננה במאקו כתבה אודות הפרויקט של חן טל וחיון, אולם ממש רגעים לפני פרסומה וללא ידיעת הכתבים "הגיעה הנחתה מלמעלה שאסור לכתוב את שמו של חיון" אשר כאמור היה אמון על הפקת הפרויקט והאייטם נגרס.

גורם פנימי באתר mako סיפר למזבלה כי ההנחיה המדוברת אכן מגיעה מהדרגים הגבוהים ביותר בקבוצת קשת. על אף אי פרסום הכתבה במאקו ובעיות האתיקה הרבות הנובעות מהתנהלות שכזו, עבור חיון מדובר במחמאה אדירה. בזכיינית ערוץ 22 קשת, רואים בחיון יריב שווה ערך, אשר לא פעם חושף כשלים בהפקות השונות של קשת, בדגש על האח הגדול וגורם לאי נוחות במערכת ענק המעסיקה מאות ואלפי עובדים אשר עתה סוגרת איתו חשבון אישי בדרך מפוקפקת.

על אף פניית המזבלה, תגובת קשת ומאקו לא התקבלה עד למועד הפרסום.

מתוך פרויקט "חן טל עושה קים קרדשיאן".

חן טל עושה קים קרדשיאן
חן טל עושה קים קרדשיאן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

15 תגובות לפוסט

15 תגובות

  1. אין ספק שהתקשורת זה כמו מאפיה אבל במקרה הזה למה הוא ציפה בכלל? חחח הוא מלכלך ודופק חצי מהטאלנטים שלהם ושורף את עצמו על הדרך.

  2. כמות הלייקים שלו לפוסטים בעמוד שלו ירדה משמועתית. אנשים לא טיפשים ויש חשיפות שפגעו בו מאודדד

  3. הוראה מוצדקת לחלוטין. קשת עושים בשכל שהם לא נותנים לו במה והוא עוד ילד שחושב שהוא גיא פינס הבא.

  4. אתם מפרגנים לאדם המתנשא מעל כל המדינה וחבל הייתם פעם אחלה בלוג אך מאז שצירפתם למקורביכם את מר חיון ירדתם ברמה וזה באמת באמת חבל לי ואני בטוח שלעוד כמה גולשים!

    אז בוא נראה למי אתם מפרגנים?

    לאותו אחד שהחליט לסגור את האתר ולבכות שהוא צריך כסף לתחזוקת השרת, אותו אחד גם ירד על גולשיו ואף הטיף להם "איך אתם לא עוזרים ותורמים"ואף סחט רגשית את כל הגולשים (קישור – https://www.facebook.com/BTV.OMRI/posts/10151188933812529)

    העמוד של גיוס הכספים כמובן נסגר כי הוא לא צלח http://www.headstart.co.il/login.aspx?ret=project.aspx?id=694

    הכסף היכן? איש לא יודע!

    אגב הוא טען שזה לצורכי תחזוקה בלבד, להחזיק את האתר שלו בכל שרת הכי יקר בעולם לא יעלה על 100$ אצלו זה מגיע ל 2000$ לפי הכתבה בערוץ 10

    אותו איש התרברב בראיון טלויזיוני http://mizbala.com/?p=82463 על היותו מרוויח 20-30 אלף בחודש מ"רכישת שטחי פרסום" של גוגל. כולנו יודעים שגוגל לא רכשה ממנו זה הוא שהצטרף להתוכנית השותפים שלהם אדסנס והוא מרוויח פר קליק (כמו מליוני אתרים ברשת) ואף הציג דוחות של גוגל אדסנס ותשלומים שקיבל.

    מה שמר חיון לא מספר זה שהוא עושה זאת במרמה גדולה מאוד. חשבתם לעצמכם למה קופצת לכם פרסומת כשאתם לוחצים בצד ימין של האתר? איך נפתח קישור של גוגל אדסנס? הרי התשובה http://prntscr.com/59f00d
    עומרי היקר עשה טריק ישן (לפחות 10 שנים שהיו עוד עושים את זה הרבה אתרים) אך כיום גוגל אינה מרשה זאת וזה אומר שהוא עובר את תקנון ומדיניות גוגל (אם הוא ייחסם הוא יפסיד לא מעט כסף שמגיע מהקלקות שווא)
    זה נקרא בשפה התכנותית DIV ריק שמעלים את הקובית פרסום "שגוגל קנתה" מעומרי (שקר כלשהו).

    בכל מקרה זה יסתיים בקרוב (התבצעה שיחה עם גוגל בנושא)

    אותו מר חיון שהלך להגיש תלונה במשטרה נגד אייל גולן ומעריציו על אלימות או איומים לחייו, לא חשב פעמיים כאשר היה עובד כבלוגר בנענע10 ו/או ב MSN (שמהחשיפה שם הגיעו כל הלייקים לעמוד שלו) היה מאיים לכל עבר בבריונות שלא הייתה מביישת כל פושע!

    אותו עומרי חיון שפוגע בכל אחד ללא הרף עין וללא מחשבה מה זה יכול לעשות לצד השני, חבל שלא חשף את שמו של העובד של מאקו כי אז הוא היה נשרף גם אצל העובדים ולא רק בהנהלה.

    אותו עומרי חיון שחושב ששקרים זה ספין, תרשה לי לחדש לך זה לא!
    עומר אדם לא פרש מתעשיית המוזיקה
    הנשיקה בין אסי למוקי לא לוהטת
    אייל גולן לא היה בהלם כי רוסלנה לא ילדה
    מוש בן ארי לא הוריד את הראסטות
    ועוד כל מיני חארטות שהבחור ממציא בלי לחשוב פעמיים (יש לו כותרות טובות יותר לכתבות ענייניות יותר)

    תקלות יזומות בשרת כדי לגרום לאנשים לחשוב שיש עומס
    "שוב תקלות בשרת… בינתיים התמונות באייטם חדש. לייק או הייד?" לאיפה הגענו ? שקר!

    מר חיון היקר, לא שברת את האינטרנט ולא התקרבת לשבור את האינטרנט
    אם אתה מקבל 100-200 לייקים מתוך כל החברים שלך 200K אז כנראה שאתה לא מעניין אותם
    ובמקום לסחוט מהם כספים תסגור את האתר שלך כבר כמו שרצית בעבר!

    עומר בניון

    מזבלה, תצאו תותחים ותאשרו את התגובה!

  5. מה אתה מפרגן לעצמך יש לך עוד הרבה זמן להגיע לקצה האיכות של מאקו כל הכבוד להם אתה בושה לעם ישראל

  6. שמע… ברור שעשית כמה טעויות בחייך "המקצועים" אם ענקית הטראש שאתה חי וניזון ממנו לא סובלת אותך. אתה כל הזמן מתנגח בהם, עושה דאווקות וכו… אתה תכלס כמו ילדה קטנה שיש לה קצת כוח אז היא משתגעת ממנו. קח נשימה… תתבגר… תשמור על האויבים שלך קרוב ולא רחוק איפה שלא תוכל להכות. בדיוק כתבות כאלה "שחושפים" את האמת הקטננונית וההתנהלות המגעילה שלכם מאחורי הקלעים שיש להימנע…. תן לעניין להירגע ואז תתחיל ללקק למאקו… אתה צריך אותם

  7. האמת שבגלל הכתבות האלו אני מבולבל…
    מצד אחד אני יודע שמדובר בגבר ואישה אבל מצד שני אני לא מצליח להבין אם עומרי חיון זה הגבר או האישה ואותו דבר לגבי חן טל.
    עומרי הזה יותר גרוע מאישה במחזור ולעומת זאת חן טל אחלה גבר עם יותר אגו מכולם ביחד.

  8. האתר של חיון "נפל" בדיוק כמו האובייקטיביות של האייטם הזה, מניפולציות זה אחלה אבל לא חבל שהן כל כך שקופות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים