אספרסו קלאב – בפרסומת הבאה המציג אינו ג'ורג' קלוני, רק כפיל שלו

espressoclub

חברת אספרסו קלאב ישראל (Espresso Club) אותה מוביל המנכ"ל אורן טל, עלתה בימים האחרונים עם פרסומת פארודית ולעגנית תחת הכותרת "בפרסומת הבאה המציג אינו ג'ורג' קלוני" כחלק ממהלך מתנגח הרוכב על דמותו המוכרת של ג'ורג' קלוני אשר ב-8 השנים האחרונות משמש כפרזנטור של חברת נספרסו של קונצרן נסטלה (Nestlé) החולש על שוק קפסולות הקפה.

הפרסומת, בכיכובו של דיוויד סיגל (David Siegel), איש מכירות בן 50 מניו גרז'י אשר בשנתיים האחרונות עובד ככפיל של ג'ורג' קלוני, הצליחה להרגיז את אנשי נספרסו אשר ניסו לטרפד את שידור הפרסומת עוד בטרם עלייתה לאוויר באמצעות תלונות לנציב הרשות השנייה וחילופי מכתבים מעורכי הדין, אולם ללא הצלחה. על אף השידור בטלוויזיה, הסרטון לא עלה לרשת ואין בכוונת אנשי אספרסו קלאב להעלותו כך נמסר.

למזבלה נודע כי מאחורי הקמפיין של אספרסו קלאב עומד צמד אנשי הקריאייטיב המוערכים – יואב הבל ואסף זליקוביץ', אשר אמונים בין היתר גם על מהלך "לפנק ת'צב" של לשכת הפרסום הממשלתית ומשרד הבריאות. את ניהול השיווק של אספרסו קלאב מובילה נתאלי גד.

לא ג'ורג' קלוני – מצטרפים לאספרסו קלאב ומשלמים רק על הקפסולות:

מתוך האתר של סיגל - הכפיל של קלוני
מתוך האתר של סיגל – הכפיל של קלוני

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. כשחותמים חוזה על קפה חשוב לדעת …
    לפני שאתם לוקחים חבילת קפה חשוב שתדעו שאם אתם מבטלים במהלך 14 ימים אתם חייבים לשלם 5 אחוז מהעיסקה או 100 שח קנס
    בנוסף עד שלא תחזירו את המכונה עד לפתח תקווה במהלך 14 ימים לא יזכו אותכם על המכונה. הם לא אומרים לכם את אז חשוב שתדעו.בנוסף אין להם תמיד במלאי את כל הטעמים היום בדקתי מתוך 24 באלון טעמים יש להם רק 7 במלאי. בנוסף יש להם טעמים שהם לא כוללים בטעמי הבית! אם מזמינים אותם אז חייבים לשלם קנס של שרוול קפסולות מתוך 10 שרוולים בטעמים שהם לא טעמים בית. את זה גם לא אומרים לכם בהליך ההחתמה על המכונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים