יעל זילברמן-רומנו מונתה לסמנכ"ל לקוחות ושותפים בינלאומיים בחברת מייפל

יעל זילברמן–רומנו
יעל זילברמן–רומנו
יעל זילברמן–רומנו
יעל זילברמן–רומנו

יעל זילברמן–רומנו (33) מונתה לסמנכ"ל לקוחות ושותפים אסטרטגיים בחברת מייפל מקבוצת WEB3, זאת לאחר שלפני שנה, הקימה את חטיבת ניהול הלקוחות הגלובאלים של החברה. זילברמן-רומנו נמצאת למעלה משנתיים במייפל, לשם הגיעה אחרי עבודה בקסטרו ובאמריקן איגל. היא צמחה במחלקת מכירות ולפני שנה כאמור, עברה להקים את חטיבת ניהול הלקוחות הגלובליים.

במהלך השנה האחרונה יעל הקימה והעמיקה שיתופי פעולה במעל 10 שווקים ואף הובילה את כנס השותפים הבינלאומי הראשון שמייפל אירחה במשרדיה בקיץ האחרון. עם קידומה, תהיה יעל אחראית על כל הלקוחות והשותפים האסטרטגיים של מייפל בזירה הבינלאומית ותמשיך להצמיח את פעילות זו. לזילברמן רומנו תואר בתקשורת מהאוניברסיטה הפתוחה.

עמית כוכבי, מנכ"ל מייפל מסר: "הקידום של יעל הוא חלק מגיבוש הנהלה במייפל, לצד שי ברונשטיין-רגב סמנכ"לית הסחר והפיתוח העסקי בישראל ושרון חלבני מנהלת חטיבות המדיה במייפל".

יעל זילברמן-רומנו מסרה: "אני שמחה על ההזדמנות לצמוח מבחינה מקצועית ועוד יותר שמחה להיות חלק מהעמקת הקשרים בזירה הבינלאומית. פריצת הגבולות והגעה לשווקים חדשים תמיד מרגשת ויחד עם טכנולוגיה יוצאת מהכלל מייפל עושה את ההבדל בכל מקום אליו היא מגיעה".

הודעת יח"צ מטעם אייטם מדיה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים