ליאת ורדי בר תקים ותנהל מחלקה חדשה וייעודית לקהל אימהות במשרד הפרסום מגזרים

ליאת ורדי בר
ליאת ורדי בר

ליאת ורדי בר, מיוזמות 'מחאת העגלות' ובעלת בלוג האימהות הפופולארי BlingBling (בלינגבלינג), מצטרפת לסוכנות השיווק והפרסום 'מגזרים' שם במסגרת פעילות 'מגזרים&More' תקים ותנהל מחלקה חדשה שתפנה לקהל יעד של אימהות ונשים בישראל. במסגרת תפקידה החדש, תהיה ורדי בר אחראית על פיתוח מהלכי קונספט עבור מותגים שיתבססו על שיווק חוויתי הוליסטי הכולל פיתוח תכנים, עיצוב ויזואלי וטקסטואלי, תוכן מקורי ויצירתי ותקים קהילות דיגיטליות ייעודיות, כולל מפגשי אופליין/סדנאות/אירועים ופעולות מתמשכות עם בלוגריות ומובילות דעה.

ורדי בר, יזמית חברתית ממובילות מחאת העגלות בקיץ 2011, היא פעילת רשת ותיקה ומוכרת אשר בין היתר שותפה גם ליצירת הקוד האתי של הבלוגרים בישראל, אשר נכתב במסגרת בלוג האימהות בלינגבלינג. בין לקוחותיה: מטרנה, אסם-קמח שמרים, שטראוס מים, דרך חיים של קופת חולים כללית ועוד. בעברה ניהלה שיווק ואסטרטגיה בבנק הפועלים, ניהול תוכן ושיווק בסלקום, וכן בחברות הפקה, פיתוח פורמטים ותוכן לטלוויזיה במספר חברות הפקה וערוצי טלוויזיה שונים.

גלית בן שמחון, מנכ"לית 'מגזרים': "הצטרפותה של ליאת מסמלת המשך השינוי האסטרטגי שהובלנו בשנה האחרונה, של סוכנות שיווק והפרסום שמתמחה לא רק במגזרים הקלאסיים אלא בסגמנטים ומיקרו סגמנטים והתמחות בעולמות הדיגיטל, הרשתות החברתיות, התוכן והמובייל".

בן שמחון מרחיבה: "מדובר במחלקה חדשה שתנוהל על ידי מקצוענית, שמתמחה באסטרטגיה נשית, שיווקית, ממובילות הסצנה הנשית ברשת, דוברת נשית ומותגית על בוריין ויודעת לייצר מערכות יחסים איכותיות ומניבות בין מותגים לבולוגריות ומשפיעניות ומובילות דעה דיגיטלית. בכוונתנו להיות כתובת לכל גוף וארגון אשר מכוון לקהלי יעד מפולחים וסגמנטליים ולא למכנה המשותף הרחב. קהל הנשים, אימהות ואימהות שבדרך, הוא קהל מוזנח בעולם השיווק ואני מאמינה שהכלים והנכסים שליאת מביאה איתה ושאינם קיימים באף משרד שיווק או פרסום או דיגיטל אחר, כולל קריאייטיב נועז וחוצה מדיה, יעניקו באזז ושיחות ברשת ומחוצה לה ושרות ומוצרים אמיתיים ללקוחותינו, שיאפשרו ניהול מערכות יחסים אמיתיות ולאורך זמן בין מותגים לאימהות ונשים בארץ".

ורדי בר: "אני מתרגשת ושמחה על ההצטרפות ל"מגזרים". אני מאמינה שהגיע הזמן לתת מקום של כבוד לקהל היעד הנחשק והשווה ביותר-נשים ואימהות ואני בטוחה שמגזרים, על תפיסתו וערכיו הוא המקום האידיאלי למחלקה ראשונה מסוגה שכזו".

מגזרים היא סוכנות שיווק ופרסום שמתמחה בסגמנטים ותת סגמנטים ומגזרים בישראל (ערבי, רוסי, חרדי, דתי, צרפתי, אנגלוסקסי, קהילה גאה, 60 פלוס, נשים, אמהות ועוד…) המעניקה שירות 360 מעלות מאסטרטגיה ועד דיגיטל, תוכן, רשתות חברתיות, פרפורמנס, הפקות ארועי שיווק ומכירות חוייתים ואפקטיבים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים