יש כיוון? 4 ימים לפני הבחירות ולמזבלה נודע על גל פרישות נוסף במפלגת עלה ירוק

עלה ירוק - הרשימה
עלה ירוק – הרשימה

4 ימים בלבד לפני יום הבוחר ולמזבלה נודע על גל פרישות נוסף במקומות המובילים של רשימת 'עלה ירוק' לכנסת ה-20. כזכור, בתחילת חודש מרץ הודיע עומרי חיון אשר מוקם רביעי ברשימת עלה ירוק על פרישתו מהמפלגה וחזרתו לתפעול הפורטל. פרישתו של חיון מהמירוץ הפוליטי על רקע סכסוך עם מנהל הקמפיין של 'עלה ירוק' דקל דוד עוזר לא עברה בשקט בקרב מועמדים נוספים של המפלגה וממידע מהימן שהגיע לידי מזבלה עולה כי מועמדים נוספים ברשימה של המפלגה, ביניהם מסתמן גם מספר 8 גדעון רודן, הודיעו אף הם על כוונה אפשרית לפרוש מהמפלגה, גם במקרה הזה על רקע סכסוך עם מנהל הקמפיין.

גדעון רודן
גדעון רודן

זו הייתה אמורה להיות שנת המפנה של מפלגת עלה ירוק. קהל בוחרים בשל, אי-הפללה מתבקשת ואורן ליבוביץ' אחד, יו"ר המפלגה ומייסד אתר קנאביס, אשר התגלה במערכת הבחירות הנוכחית, כטאלנט צעיר ומבטיח, שעל פי דעת רבים ממתפקדי המפלגה ראוי שיהיה זה שיצליח להכניס את 'עלה ירוק' בפעם הראשונה בהיסטוריה של המפלגה לכנסת. "אין ראוי ממנו מלקדם את האג'נדה" כך אומר פעיל של המפלגה למזבלה, אולם נראה כי המחלוקות שעלו בין חלק לא קטן של רשימת המפלגה לבין מנהלי הקמפיין, הם אלה אשר בסופו של יום יכולים לטרפד את כניסתה האפשרית של עלה ירוק לכנסת הקרובה. ואולי בכל זאת, עוד נזכה להפתעת בחירות ירוקה.

תגובת אורן ליבוביץ': "זה לא נכון".
תגובת דקל דוד עוזר: "לא ידוע לי על מה מדובר".
■ המזבלה לא קיבלה את תגובה גדעון רודן בטרם הפרסום.
מידע ראשוני.

תגובתו של רודן כפי שנכתבה בפייסבוק: (לכידת מסך) "בוקר אור שבת שלום לכם משפחה-חברים-פעילים-תומכים ושאר צדיקים העושים מלאכתם נאמנה. הובא לידיעתי שרצות שמועות בדבר התפטרותי מעלה ירוק. חשבתי לא להגיב אך אלפים פנו אלי והביעו דאגה. הבוקר יוצא בתגובה, אנא קראו בתשומת הלב הראויה.

בוקר אור, להד״מ לא היה ולא נברא!!! צר לי שזה ספין של מרץ שמנסים לזנב בנו בכל דרך וכי אנו כבר שוקלים לתבוע את מי שמאחורי הידיעה. עלייתה המטאורית של עלה ירוק 2015 גורמת למרץ להזיע ולשתול ידיעות כזב השקולות לפרופגנדה של משטרים אפלים. למען הסר ספק אנו גם מכחישים מראש כי מר אורן לייבוביץ , יו"ר עלה ירוק, מנגן כינור, וכי ד"ר ברקת שיף מגדלת כבשים בטורקיה וצחי קליין חתם בניו יורק ניקס. חבל להקשיב לרכילות זולה אך שאפו על פרסום חינם,כנראה שאנו בעלה ירוק עושים משהו כל כך חיובי וחדשני שהתחילו לשים לב ולשתול ידיעות כוזבות. כשהפחד והחשש מקננים הפה נפתח ועל כך צר לי! כמו כן עומרי חיון מחוץ למשוואה הזולה הזו,לאיש היקר אין יד בתעלול השקרי הזה וכל כולו בתמיכה (גם אם מרחוק אך עדיין בלבנו)".

"חוץ מזה ממתי מספר 8 נחשב כאייטם? כבוד הוא לי שהתייחסתם אלי וכשאתם קוראים בצהובון בשם ״המזבלה״?… להמשיך? ודי לחכימא ברמיזא, שבת שלווה ובהצלחה לנו בהשגת היעד הנכסף,זה לא מסתיים ביום הבחירות אלא רק מתחיל וישנה עבודה רבה אותה עלינו לבצע כפי שהבטחנו לכם ולעצמנו כמשרתי העם. אז רבותיי…העסקים כרגיל, פנינו קדימה ביתר שאת יותר מתמיד. מחזק אתכם ויחד נוביל למהלך היסטורי לו אנו משתוקקים שנים רבות, תודה על תשומת הלב, היחס, הדאגה וכל האהבה שאתם מרעיפים עלינו ועלי. אוהב אתכם, גדעון".

תגובת המזבלה בנושא: למזבלה אין שום קשר למפלגת מרצ. המידע שנכתב הינו אמין ומאומת. אם אכן עלה ירוק רואה את עצמה כמפלגה רצינית אשר יכולה להיכנס לכנסת הנוכחית, הרי שהידיעה אודות פרישתו האפשרית של מספר 8 במפלגה, גם אם אינו ממוקמם במקום ריאלי, הינה לגיטימית ונדרשת. חשוב לספק לציבור ולקהל הבוחרים את כל האמת על מאחורי הקלעים במפלגות, גדולות וקטנות כאחד.

אודות רודן, מתוך אתר הרשימה של עלה ירוק: "איש בטחון בעבר, מייסד ובעלים של חברת הייטק, מאמן עסקי וזוגי. נטל חלק פעיל בצוות שהפיק פסטיבלים רוחניים גדולים, בוגר לימודי רפואה הודית בהודו. צרכן קנאביס ברישיון, מגדל, חוקר, משביח זנים של קנאביס. יועץ בנושאי הקנאביס, הקמת חממות בוטיק, גנטיקה ושיטות השקיה. מכיר היטב את שוק הקנאביס בכלל ואת התחום הפלילי, רגולציות וכל המערכות בפרט, לוחם צדק."

צפו גם: קמפיין השלט ההפוך של מפלגת עלה ירוק הופך לויראלי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

11 תגובות לפוסט

11 תגובות

  1. נא להוריד כתבה זו בהקדם האפשרי,
    במידה ולא יהיה שינוי והכתבה תישאר, ינקטו במקרה הצורך הליכים משפטיים על מסירת מידע שגוי, הטעיית ציבור ופגיעה באמינות הבלוג שלכם.
    ולא, אני לא מדבר בשם עלה ירוק, מדבר בתור אזרח שנמאס לו שאנשים כמוכם מפיצים שקרים במצח נחושה, כמו חברת טבע, כמו משרד הבריאות, כמו מכוני הסקרים וכמו משטרת ישראל על מעצרי סרק ובזבוז כספי מיסים.
    לשיקולכם האישי,
    ערב טוב ובהצלחה לכולנו ב17.3.
    'קנ' בקלפי – עלה ירוק גאה בבחירה שלי

  2. מנהל המזבלה זה הזמן להודות בטעות ולהוריד את האייטם גדעון פרסם הבהרה ברורה כי מדובר בשקר.
    שמו על ההגינות והמקצועיות שלך בדרך כלל והורדה את האייטם הזה כי הוא דבר שקר

  3. מתוך הדף של עלה ירוק:
    "Gideon Rodan
    בוקר אור:-) להד״מ לא היה ולא נברא!!! צר לי שזה ספין של מרץ שמנסים לזנב בנו בכל דרך וכי אנו כבר שוקלים לתבוע את מי שמאחורי הידיעה. עלייתה המטאורית של עלה ירוק 2015 גורמת למרץ להזיע ולשתול ידיעות כזב השקולות לפרופגנדה של מישטרים אפלים. למען הסר ספק אנו גם מכחישים מראש כי אורן לייבוביץ מנגן כינור, וכי דר ברקת שיף מגדלת כבשים בטורקיה וצחי קליין חתם בניו יורק ניקס. חבל להקשיב לרכילות זולה אך שאפו על פרסום חינם,כנראה שאנו בעלה ירוק עושים משהו כל כך חיובי וחדשני שהתחילו לשים לב ולשתול ידיעות כוזבות. כשהפחד והחשש מקננים הפה נפתח ועל כך צר לי! כמו כן עומרי חיון מחוץ למשוואה הזולה הזו,לאיש היקר אין יד בתעלול השקרי הזה וכל כולו בתמיכה (גם אם מרחוק אך עדיין בליבנו). חוץ מזה ממתי מספר 8 נחשב כאייטם? כבוד הוא לי שהתייחסתם אלי וכשאתם קוראים בצהובון בשם ״המזבלה״?… להמשיך? ודי לחכימא ברמיזה,שבת שלווה ובהצלחה לנו בהשגת היעד הנכסף,זה לא מסתיים ביום הבחירות אלא רק מתחיל וישנה עבודה רבה אותה עלינו לבצע כפי שהבטחנו לכם ולעצמנו כמשרתי העם."

  4. ח"כ יותר ח"כ פחות זה לא מה שיימנע מעלה ירוק להכנס לכנסת ב17.3 .
    כל מי שבוחר ללכת לפי היגיון בריא שייבחר 'קנ' בקלפי.
    מי ייתן ועד 2017 בעזרת ה' יהיה קידום משמעותי בנושא – דה קרימינליזציה/לגליזציה, קנאביס רפואי ייחולק בבתי מרקחת או על פי המלצת רופא, פחות מעצרים, פתיחת תיקים פליליים וכיוצ"ב.
    בהצלחה לנו – אורן ליבוביץ' סומכים עלייך חבר!!

  5. לא להעלאת מיסים, קנ! לליגליזציה = כ-3 מיליארד שקל! לא לכפייה, קנ! לחופש.

    די להדרה של עלה ירוק מהשיח התקשורתי והציבורי!

    ראשית, אפתח בנקודת המוצא המוסרית והעקרונית, והיא שכפייה הינה לגיטימית רק במקרים שבהם היא הכרחית, רוצה לומר, במקרים שבהם ויתור על כפייה יביא לתוצאות גרועות עוד יותר מן הכפייה. משברור ומוסכם אליבא דכלי עלמא שאין כך הדבר בכל הנוגע לצריכה ושימוש בצמח הקנאביס אין כל סיבה להמשך הכפייה המיותרת והמזיקה. זאת ועוד: מלבד טיעון מוסרי זה, קיימים עוד טיעונים וסיבות רבות, משלל היבטים (חברתי, כלכלי, סביבתי, רפואי ועוד), המנמקים את חסרונותיה של מדיניות ההפללה ואי ההסדרה, ומבטלים באופן טוטלי ותוך נקיטת גישה פוזיטיביסטית המסתמכת, בין היתר, על מדדים סטטיסטיים (שקיבלו משנה-תקף לאור התוצאות החיוביות והקונקלוסיביות ממדינות ארה"ב בהן קיימת לגליזציה דוגמת קולורדו בה ניתן לראות שהלגליזציה עשתה לכולם רק טוב, מחד ניתן לראות ירידה משמעותית וגורפת במדדים השלילים – פשע, תאונות דרכים, מקרי מוות מתרופות מרשם וכו' ומאידך עליה במדדים החיובים – רמת אבטלה, הכנסות המדינה, יצירת מקומות עבודה חדשים, פיחות בצריכת אלכוהול וכו') את ההנחות הסובייקטיביות והמוטעות של תומכיה. לקמן אציג את מסקנותיהם של מקצת מן המקצת של אלה;

    שנית, אדגיש כי אי הפללה ('דה-קרימינליזציה') אינו פתרון טוב מכמה סיבות והעיקרת שבהן היא משום שבכך עדיין משאירים את השוק השחור כאופציה היחידית, כזו שעליה אין כל פיקוח, וכך גם ההכנסות הפוטנציאליות ממיסוי אינן מתממשות. זאת לעומת ליגליזציה (הסדרה של השוק תחת רגולציה) שתכניס, על פי הערכות רשמיות ושמרניות שנערכו מטעם המדינה כ-3 מיליארד שקל בשנה, הן דרך הכנסות ישירות (מיסוי על מכירה) והן מהכנסות עקיפות (הפסקת התביעות ופתיחת התיקים הפלילים למשתמשים, על כל הקשור בכך, כמו גם מהשקעות בשירותים ומוצרים עקיפים שתיצור תעשייה חדשה זו). סכום בלתי מבוטל לכול הדעות.

    לבסוף, אציין שכל זאת ניתן לעשות תחת רגולציה ופיקוח, בדומה לאלכוהול, כך שהטענה המועלת בהקשר זה באשר לסכנות הפוטנציאליות ממהלך זה משוללות כל יסוד עובדתי, ובאשר לחשש מהאפשרות של נהיגה תחת השפעת קנאביס, אנו מתמודדים כיום עם בעית נהיגה בשיכרות מסם האלכוהול, שלו, בניגוד לקנאביס, השפעות והשלכות שליליות מוכחות על טיב הנהיגה, והרי הוא מסוכן לאין שיעור מהקנאביס שסכנותיו שוליות לחלוטין ביחס לכל סם לגלי אחר, ובכלל זה קפאין, ניקוטין, סוכר וכד'.

    ליגליזציה עכשיו! בגלל שלנו הזכות המוסרית לריבונות על גופנו, בגלל שכל עוד אין אנו פוגעים באחר לאף אחד אין את הלגיטימציה לכפות עלינו דבר. מפני שאנו הרציונלים מתנגדים בתוקף לשחיטות של הון-שלטון שהקנאביס מהווה את הסימפטום הברור מכל לכל הרוע במערכת שבה ההון מרוכז בידי מספר מצומצם של טייקונים המשתמשים בהונם כדי להשיג את האינטרסים שלהם, שאלו מאפשרים להם להגדיל את הונם, וחוזר חלילה. אנחנו, הרציונלים, מבינים שיש כאן מערכת של אינטרסים מצד חברות התרופות, ואין כל הצדקה וכל הגיון באף רמה שהיא, לא מוסרית, לא רציונלית-כלכלית, לא רציונלית-חברתית ולא רציונלית-סביבתית (ראו על זיהום מי השתיה בעקבות השימוש ההולך וגובר בתרופות מרשם, שצריכתן תצטמצם משמעותית בשל אסדרת הקנאביס והנגשתו לכל חולה הנחוץ לכך, וכן על הפוטנציאל התעשייתי העצום שיש לצמח ההמפ ולתוצריו, שיכול להחליף המון חומרי גלם שבתהליך יצורם גורמים נזק סביבתי בלתי מבוטל, אפילו קיים בטון מהמפ, ויש בתים שלמים שעשויים מבטון המפ הנחשב לעמיד, זול וסביבתי הרבה יותר מהבטון הקונבנציונלי) המצדיק את המשך קיומו של המצב הנוכחי בכל הקשור לשימוש וצריכה של קנאביס.

    ניצני המגמה התחילו פורחים בקרוב נהנה גם אנו מעתיד שפוי וירוק יותר! הציבור חכם יותר משאתם חושבים- השנה זה קורה! אחרי שבשנתיים האחרונות מגמת הלגליזציה כבר נתנה אותותיה במדינות אורוגוואי, קולורדו, מיין וושינגטון, אורגון ואלסקה, ישראל היא הבאה בתור! מסיבות אלה ומשלל סיבות נוספות שאין פירטתי כאן בחרתי לבחור בגאווה ובהגיון בריא, קנ! לעתיד שפוי, ירוק ובריא יותר!

  6. חבל שאתה משקר ומפיץ ידיעות לא נכונות, זה מוריד מהאמינות של כל האתר הזה. כדאי לך להסיר את השקרים שפרסמת אחרת תתפס כאתר שאי אפשר לסמוך על תוכנו

    – #גאהבבחירהשלי

    אם מישהו חושב שמתפרסמים פה שקרים, הוא מוזמן לתבוע וכו'. ההיסטוריה הוכיחה לא פעם, וליתר דיוק 117 פעמים, בדיוק מה דינם של ניסיונות לתביעות השתקה כנגד המזבלה. אני עומד מאחורי כל מה שמתפרסם במזבלה לטוב ולרע, ללא שום אינטרס או אג'נדה סמויה (בניגוד ל-99.99% מהתוכן אותו אתה קורא באתרים המועדפים עליך).

    יתרה מכך, המזבלה איזכרה פעמים רבות ולחיוב את עלה ירוק ואף הייתה פקטור משמעותי ביצירת הבאזז סביב קמפיין גיוס הכספים שלה ובכלל בסיקור מהלך הבחירות שלה. כך שתיאוריות הקונספירציה שלך כנראה נובעות משימוש יתר בסמים לא קלים במיוחד.

  7. חבל שאתה משקר ומפיץ ידיעות לא נכונות, זה מוריד מהאמינות של כל האתר הזה. כדאי לך להסיר את השקרים שפרסמת אחרת תתפס כאתר שאי אפשר לסמוך על תוכנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים