האם אלוהים הוא אישה? עונות משיקה את קולקציית 2015 עם מסר פמיניסטי נועז

האם אלוהים הוא אישה?
האם אלוהים הוא אישה?

משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ SMG של הפרסומאית רות שטרית, משיק את קולקציית קיץ 2015 של רשת האופנה עונות (Onot) בפרסומת חדשה תחת מסר פמיניסטי נועז אשר עתיד לייצר לא מעט עניין ושיח במגזרים שונים: "האם אלוהים הוא אישה?" (Is God A Woman). הקמפיין בכיכובה של הדוגמנית ואשת העסקית מיכאלה ברקו, המשמשת כפרזנטורית של הרשת זו עונה שלישית, ומוערך בעלות של כ-7 מיליון ש"ח.

ארז אגמון, מנהל השיווק של ONOT: "הקמפיין החדש של עונות משדר אמירה עוצמתית בתור רשת שאוהבת נשים ושנשים אוהבות אותה. נשים בכל העולם הן מנהיגות, מובילות, יוזמות ומעצבות את העולם והגיע הזמן לתת לעוצמה הזאת ביטוי ולא לצמצם את האישה לגוף בלבד. מהות האישה והתכונות המאפיינות אותה – רוך יחד עם עוצמה גדולה, אינטליגנציה רגשית לצד פיקחות וחריפות כולן מהוות השראה לקולקציה החדשה ולקמפיין".

אגמון מוסיף: "מדובר בקמפיין בהיקף נרחב שנפרס במגוון של אמצעי מדיה, שבא לידי ביטוי גם בפריטים בקולקציה ובחנויות הרשת. במסגרת שיתוף פעולה עם אתר Saloona, הקמפיין נותן במה ושיח לנשים ומקור להעצמה, כאשר בלוגריות ונשות תוכן יעלו תכנים שנכתבו עבור נשים ע"י נשים".

גיא וינברגר, שטרית גרופ SMG: "כשתיכננו את הקמפיין גילינו כי כל פרסומות האופנה לנשים סובבת תמיד סביב המראה של האישה. בצעד אמיץ החלטנו להיות הראשונים שלא מדברים על הגוף, אלא על הנשיות. הקמפיין מדבר על הנשיות והתכונות המופלאות של הנשים, על האינטואיציה, יכולת הנתינה והקבלה, העוצמה, היכולת ליצור חיים וכדומה.

"אישה, יש האומרים שהיא המהות של הכול, היא החידה, והתשובה. האמת והמיסתורין. אומרים עליה שהיא נצחית. שהיא החמלה, התשוקה, והנקמה. היא מקור החיים, משמעות החיים, היא הכל. האם אלוהים הוא אישה?"

יח"צ: ONOT הינה רשת אופנת נשים בפריסה ארצית נרחבת, המתמחה במידות הביניים ומעניקה לנשים מענה אופנתי עדכני במגוון רחב של סגנונות ובהתאמה למגמות האופנה הבינלאומיות. החברה בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת, הוקמה בשנת 1979 וכיום מפעילה 67 סניפים ברחבי הארץ מתוכם 8 מנוהלים ע"י זכיינים. לחברה למעלה מ-450 עובדים. מועדון הלקוחות של הרשת מונה למעלה מ-200,000 לקוחות הנהנות מהטבות ייחודיות.

קרדיטים
שותף, שטרית גרופ SMG: גיא וינברגר סמנכ"ל קריאטיב: טל קמיאבי סמנכ"ל לקוחות: אילן פדר סופרווייזר: ליטל קדמי במאי: עומרי טאוב חברת הפקה: פיינשמקר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. פרסומת גרועה. מסר פמיניסטי זה בטוח לא. אישה היא לא יצור שמימי ונשגב, אישה היא פשוט יצור אנושי ממין נקבה.
    אני לא רוצה שיתייחסו אליי כאל "שק של נחשים", קישוט להנאתם של גברים או אוסף מניפולציות שנועדו למנוע מבחורים נחמדים להשיג זיון.
    אני גם לא צריכה שיראו בי סופר וומן, משהו טהור ושמימי או מהות החיים. אלו לא סטנדרטים שאפשר לעמוד בהם.
    אני זו פשוט מי שאני. יש לי יתרונות,חסרונות, תחומי עניין שונים ומשונים, השקפת עולם, צרכים שונים ושאיפות. ממש כמו ליצור אנושי רגיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים