השבחה לקראת מכירה? אתר הברנז'ה אייס של קבוצת קו מנחה מושק בעיצוב חדש

אתר אייס החדש
אתר אייס החדש

אתר חדשות הברנז'ה הותיק 'אייס' אשר נמנה על קבוצת אתרי התוכן בקבוצת קו מנחה של אבי בגס, מושק בעיצוב חדש לראשונה מאז השקתו המחודשת לפני כ-5 שנים. אייס, אשר נקרא במקור "אייס ניוז", הוא אתר הברנז'ה הותיק ביותר ברשת הישראלית. אייס הוקם בסוף שנות ה-90 על ידי איש התקשורת יובל סיגלר כחלק מהאבולוציה של עיתון הפקס היומי 'נמר של נייר', ב-2009 מכר סיגלר את אחזקותיו באתר לחברת קו מנחה.

אתר אייס החדש מחולק ל-3 מתחמים מרכזיים: הראשון הוא כותרות החדשות המרכזיות של היום בתחום התקשורת; החלק השני הוא רצועת התוכן הימנית שכוללת חדשות נוספות, טורי דעה, כתבות וידאו ופרויקטים מגוונים; והחלק השלישי הוא רצועת השירותים השמאלית – שכוללת נתוני רייטינג וכלים שימושיים שישתדרגו עוד ועוד בתקופה הקרובה. כפי שנחשף במזבלה בנובמבר 2014, אייס עומד מזה מספר חודשים למכירה, בעלות של כמיליון ש"ח, על פי הערכות מדובר בעלות רכישתו ב-2009. כך שלא מן הנמנע שבבחינת קבוצת קו מנחה מדובר בהשבחת הנכס לקראת ניסיון נוסף למכירתו.

על האתר החדש אמונים אלכסנדר (סשה) רודניק, ואנשי הצוות יהונתן בר- אילן, שלומי זרצקי, שחר עובדיה, אלפרד יום טוב, סשה ניקוליינקו; עיצוב – מריאנה צ'צ'יק; QA – דניאל דוד; ניהול מוצר ופרויקט – מעין ששון; מנהלת פיתוח עסקי ושיתופי פעולה מסחריים בקבוצת קו מנחה יעל שפריר; ואנשי התוכן של אייס – העורך אלכסנדר כץ, משה בנימין, ליאור נאור ועדי ברזילי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. אוקי..
    חוץ מזה,
    אייס גם הוסיפו טכנולוגיית canvas fingerprint לריגול אחרי הגולשים!!
    גם זה תמיד היה??????

  2. אייס ממש לא למכירה איזה שטויות אתה מדבר.
    אבל במחיר הנכון הכל למכירה.
    אם תשים לב בדף הבית החדש של אייס הם גם הוסיפו קטגוריה של פורומים ובלוגים מתפוז אנשים.
    שיהיה בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים