Take משיקה את הטלוויזיה האינטרנטית ללא עלות חודשית

הקמפיין של טייק באמצעות משרד הפרסום שביט וזהו של אסי שביט
הקמפיין של טייק באמצעות משרד הפרסום שביט וזהו של אסי שביט

חודשים ספורים לאחר השקת סלקום TV, שחקנית חדשה בשוק הטלוויזיה הישראלי נכנסת לפעילות שוטפת: חברת Take של קבוצת פל, השיקה היום (19.4) שירותי טלוויזיה חדשים הכוללים שידורי ערוצי טלוויזיה ו-VOD המבוססים על רשת האינטרנט ופועלים באמצעות ממיר היברידי פתוח מבוסס אנדרואיד. הטלוויזיה תאפשר למשתמש להתקין יישומים, משחקים ואפליקציות ללא כל מגבלה, ולצרוך את כל התכנים הקיימים ברחבי האינטרנט בעזרת תפריטים פשוטים ואינטואיטיביים ובמחיר שווה לכל כיס. ממשק משתמש ייחודי יחבר את הטלוויזיה של TAKE לעולם הרשתות החברתיות ויאפשר חיבור לפייסבוק, יו טיוב, ולפיצ'רים חברתיים חדשניים. המהלך הפרסומי של Take באמצעות משרד הפרסום 'שביט וזהו' של הפרסומאי אסי שביט, שותף לשעבר במשרד הפרסום 'חברון זלצמן (שביט)'.

הקליקו כאן לצפייה במצגת אודות טייק.

ליאור בנאי, מנכ"ל משותף בחברת Take: "הטלוויזיה של Take מחזירה את הצופים מהמסך הקטן – המחשב, הסמארטפון והטאבלט – למסך הגדול. היא עושה זאת באמצעות טכנולוגיה פתוחה, שמאפשרת לטלוויזיה לנצל את מלוא הפוטנציאל של האינטרנט. זוהי הטלוויזיה של העתיד – טלוויזיה שמתחדשת ומתקדמת עם המגמות והחידושים הטכנולוגיים העדכניים בלחיצת כפתור, שמחוברת לרשתות החברתיות ומייצרת עבור הצופה אינטראקציות חברתיות נוספות, שמאפשרת לכל צופה ליצור פרופיל אישי ושמסדרת עבורו את התוכן שמתאים לו. בו זמנית, היא מספקת פתרונות גם לצופים המסורתיים, שמעוניינים לצפות בתכנים בשידור חי בערוצים רגילים. take משלבת בשירותי הטלוויזיה שלה את כל היכולות הללו במחיר שאין לו תחרות – 0 ₪ לחודש – ומחזירה את הטלוויזיה להיות רלוונטית בעידן האינטרנט".

ליאור בנאי
ליאור בנאי

תפיסת העולם של Take מבוססת על העובדה שכיום, 30% מהצפייה בטלוויזיה היא צפייה נדחית. כלומר, יותר ויותר אנשים מעדיפים לצפות בתכנים בזמנם החופשי, ולא במועד השידור המקורי. למרות זאת, הצרכנים בישראל נדרשים לשלם סכומים מופרזים ומופרכים המגיעים לכדי מאות שקלים בחודש ואלפי שקלים בשנה, על חבילות תוכן בלבד, שאת רובן ניתן למצוא גם באינטרנט. עובדה זו גרמה לצרכנים רבים לנטוש את הטלוויזיה ולצפות בסרטים ובסדרות האהובות עליהם אך ורק באינטרנט, דרך המחשב, הטאבלט והסמארטפון. בעידן האינטרנט, הרשתות החברתיות ויוקר המחיה – הטלוויזיה המסורתית הופכת אט אט לפחות ופחות רלוונטית.

הקמפיין של טייק באמצעות משרד הפרסום שביט וזהו של אסי שביט
הקמפיין של טייק באמצעות משרד הפרסום שביט וזהו של אסי שביט
הקמפיין של טייק באמצעות משרד הפרסום שביט וזהו של אסי שביט
הקמפיין של טייק באמצעות משרד הפרסום שביט וזהו של אסי שביט
הקמפיין של טייק באמצעות משרד הפרסום שביט וזהו של אסי שביט
הקמפיין של טייק באמצעות משרד הפרסום שביט וזהו של אסי שביט

Take לוקחת את הרגלי הצפייה הנדחים כמה צעדים קדימה. הטלוויזיה של Take משלבת את יכולות הטלוויזיה הקלאסית עם היכולות האינטראקטיביות של עולם האינטרנט המתקדם. היא מציעה לצופים ערוצים ליניאריים (ערוצי טלוויזיה לצפייה רגילה שלא באמצעות האינטרנט), גישה לכל התכנים שקיימים באינטרנט, סטרימר, VOD, ובנוסף קונספט חדשני אשר זכה לשם "טלוויזיה חברתית", במחיר חסר תקדים של 0 ₪ לחודש, כלומר, ללא תשלום חודשי. לקוחות Take נדרשים לשלם אך ורק על הממיר, תשלום חד פעמי בסך 549 ש"ח.

ממיר אנדרואיד HD מתקדם המבוסס על אינטרנט אלחוטי, מאפשר ללקוחות Take להתחבר לרשת האינטרנט הביתית ולצפות בכל התוכן שקיים באינטרנט, סרטים, סרטונים וסדרות, על מסך הטלוויזיה. ממיר האנדרואיד של Take הוא ממיר פתוח, התומך בכל האפליקציות הקיימות בחנות האפליקציות Play של גוגל. כלומר, המשתמש יכול להתאים את הטלוויזיה לצרכיו ולהתקין עליה כל יישום ואפליקציה כאוות נפשו, ללא כל מגבלות. באמצעות אפליקציות אלו יכול הצופה להתחבר לחשבון היוטיוב האישי שלו, לשלוח מיילים, להפעיל סקייפ לגלוש באינטרנט ועוד ועוד.

הממיר, המריץ גרסת אנדרואיד 4.2.2, כולל סטרימר מובנה שמאפשר גם לצפות ולנגן סרטונים וקבצי מוזיקה המאוחסנים במחשב על מסך הטלוויזיה: קבצי מוזיקה, קבצי וידאו, שידורי רדיו דיגיטאליים, שידורי וידאו מקוונים ופודקאסטים, ואף לצפות בקבצי וידאו מפייסבוק על מסך הטלוויזיה. חיבור הממיר והפעלתו מחייב חיבור אינטרנט במהירות של 5 מגה לפחות וחיבור HDMI בטלוויזיה. מלבד זאת, TAKE משדרת את ערוצי עידן פלוס – ערוץ 1, ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 33 ,ערוץ הכנסת וערוץ החינוכית 23, וערוצים בלעדיים נוספים המשודרים בטכנולוגיית HD-T2.

הטלוויזיה האינטרנטית של טייק
הטלוויזיה האינטרנטית של טייק

Take מציגה ספריית VOD שכוללת אלפי שעות צפייה בתכנים מהרשת, סדרות וסרטים, שמסודרים לפי קטגוריות. בעולם המהיר של היום, הצופים מעוניינים שהתוכן בו הם מעוניינים לצפות יהיה נגיש להם בלחיצת כפתור. ספריית ה-VOD של Take עונה על הצורך הזה, ומסדרת עבור לקוחותיה את התכנים שקיימים ברשת, כך שהם לא צריכים לבזבז זמן ולחפש אותם בעצמם. ספריית ה-VOD תורחב ותתעדכן באופן שוטף.

בניגוד לשירותי טלוויזיה מסורתיים, המציעים קטגוריות סקטוריאליות ומצומצמות, Take בחרו בקטגוריות שמתאימות לקהלים שונים, למשל: קטגוריית "קטנטנים" ו"ילדים", שכוללת תוכן המותאם לפעוטות, וגם קטגוריות הכוללות תכנים לפי אופיים, כמו "מצחיק", "מעניין" וכו'. ספריית ה-VOD היא אינטראקטיבית. כלומר, הצופים מוזמנים להמליץ ל-Take על תכנים נוספים שהם מעוניינים שיתווספו לספרייה, והחברה תפעל להוסיף גם אותם למאגר שלה.

בנוסף מציגה טייק ממשק משתמש נוח אשר פותח על ידי חברת קומיגו. הממשק מחבר בצורה אינטואיטיבית את כל הפונקציות והיכולות השונות של הטלוויזיה החדשה. התפריט של Take דומה לתפריטים של הטלוויזיות הקלאסיות, כך שהוא מאפשר התמצאות קלה בין הפונקציות השונות וחיבור רציף בין כל תכני האינטרנט לתשתית טלוויזיונית. הניווט בתפריט מתבצע באמצעות שלט הפועל בטכנולוגיית RF מתקדמת, עם טווח קליטה רחב במיוחד. השלט כולל עכבר מובנה (Air Mouse), שמאפשר לגלוש באינטרנט בקלות וביעילות ומקלדת מלאה בגב המכשיר בעברית ובאנגלית. השלט של Take אינו פועל על סוללות רגילות, אלא באמצעות סוללה רב-פעמית הנטענת באמצעות חיבור USB בממיר. סידור כפתורים מיוחד מאפשר למשתמש גישה לכל הפונקציות השונות של הטלוויזיה בלחיצת כפתור, כולל יוטיוב, פייסבוק, ותכני ה-VOD.

הטלוויזיה של Take מחברת את הצופים לעולם הרשתות החברתיות. הממשק מאפשר חיבור לפייסבוק והצגת כל הסרטונים מה-Wall של המשתמש על מסך הטלוויזיה, הזמנת חברים לצפייה משותפת, יכולת להמליץ ולהגיב על סרטים וסדרות, צ'אט על מסך הטלוויזיה ופיצ'רים חברתיים כמו שימוש בסמלים מונפשים בזמן הצפייה. הממשק יידע את הצופה כאשר חבריו מהפייסבוק צופים גם הם בטלוויזיה ויראה לו תכנים שעליהם הם המליצו והגיבו. הממיר של Take תומך בחיבור של מספר משתמשים, כל אחד עם שם משתמש וסיסמא משלו. כך, הוא מסוגל ליצור עבור כל אחד מהצופים טלוויזיה אישית באותו מכשיר. התחברות לערוץ האישי, תציג לכל משתמש את הסרטונים מהפייסבוק שלו, את המסרים האישיים ואת המלצות הצפייה ששלחו לו חבריו. בנוסף, מנוע המלצות תוכן מיוחד יאתר ויציע לצופה תכנים שעשויים לעניין אותו בהתבסס על הרגלי הצפייה שלו.

הטלוויזיה האינטרנטית של טייק
הטלוויזיה האינטרנטית של טייק

הטלוויזיה של Take מציעה ללקוח את כל העולמות. היא כוללת גם ערוצי טלוויזיה "רגילים" (לינאריים) – ערוצי עידן פלוס, שהם ערוצי הטלוויזיה הנצפים בישראל, גם ערוצים בלעדיים של Take, גם תמיכה בגלישה באינטרנט ובכל האפליקציות בחנות האפליקציות 'גוגל פליי', גם חיבור לרשתות חברתיות ולקבצים מהמחשב, והכול על מסך הטלוויזיה. כל אלו מגדירים מחדש את הטלוויזיה החדשה בעולם האינטרנט.

חבילת הבסיס נמכרת ללא עלות חודשית, כלומר ב-0 ₪ לחודש. היא כוללת את כל ערוצי עידן פלוס שמשודרים בטכנולוגיית HD-T2, ספריית VOD הכוללת אלפי שעות צפייה בתכנים ואת כל היכולות הבלעדיות של הטלוויזיה – חיבור לאינטרנט, למחשב ולפייסבוק, תמיכה בכל האפליקציות בחנות האפליקציות של גוגל, ושימוש בפיצ'רים החברתיים הייחודיים. לקוחות Take נדרשים לשלם אך ורק על הממיר, תשלום חד פעמי בסך 549 ש"ח. ממירי Take נמכרים דרך אתר האינטרנט של החברה (take.co.il). בהמשך יוצעו חבילות תוכן שיכללו מגוון ערוצים מהעולם, ביניהם גם ערוצי ספורט, דוקו, אופנה ועוד, במחירים סמליים בלבד.

טלוויזיית אנדרואיד
טלוויזיית אנדרואיד

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים