אתר וואלה! משנה את שמו, יקרא וואלה! news, אילן ישועה יחנוך את השקת האולפן החדש באירוע חגיגי

וואלה news
וואלה news

אחרי אקזיט הענק של חברת האם 'בזק' עם מכירת אתר יד2 ב-806 מיליון ש"ח (לאחר שנקנה ב-2011 לפי שווי של 156 מיליון), ותקופת "שיא כל הזמנים" במהלך מבצע 'צוק איתן', אתר וואלה! ישיק ביום העצמאות את אולפן החדשות החדשני עליו עמלו בחודשים האחרונים, בסדרת אירועים חגיגים המיועדים לעובדי המשרד וללקוחות והשותפים האסטרטגים של וואלה!. ערב ההשקה ילווה בגזירת סרט חגיגית, תצוגת אופנה של רנואר ברחבת וואלה, תזמורת של 14 נגנים ועוד, לצד אורחים כדוגמת מירי מסיקה, מורן אטיאס, ערן זהבי, מרינה מקסימיליאן ונוספים.

במוצאי יום העצמאות ה-67 למדינת ישראל, יתקיים אירוע ההשקה הרשמי של האולפן, במעמד ראש עיריית תל-אביב יפו, מר רון חולדאי לצד שידור בכורה מהאולפן החדש של תוכנית ספיישל יום העצמאות עם דן שילון. לצד השקת האולפן, תכריז החברה על שינוי שמה ל-וואלה! news, מהלך אשר נועד לחזק את מעמדה ומיצובה של וואלה! כמקור חדשותי טוב ואיכותי יותר מ-ynet של ידיעות אחרונות ו-mako של קשת. וואלה! הבינה כי הקרב מול הקולגות בביצת התקשורת אינו שקול מלכתחילה. ל-ynet יש את ידיעות אחרונות, ל-mako יש את קשת ואת חדשות ערוץ 22, ולכן נדרש שינוי אסטרטגי, ארגוני ותפיסתי.

אילן ישועה לעובדי וואלה!
אילן ישועה לעובדי וואלה!

יתרה מכך, למזבלה נודע כי תקופה 'צוק איתן' הייתה הרווחית ביותר עבור אתר וואלה!, מאז היווסדו, כך שלצד האקזיט של בזק, קופת המזומנים שתפחה ואולפן החדשות החדשני, וואלה עתידה להגדיל משמעותית את אחיזתה בקטגוריית 'החדשות' ברשת הישראלית.

באימייל ששיגר מנכ"ל וואלה!, אילן ישועה לעובדי ועובדות החברה אמש, נכתב: "כפי שאתם רואים וגם חווים מידי יום, בחודשים האחרונים, אנו עומדים להשלים את בנייתו של האולפן החדש בקומת הקרקע. מדובר באולפן ייחודי, המשוכלל בארץ והוא יאפשר לנו להרחיב מאוד את הפקות טלוויזיה בוואלה, ברמת ברודקאסט. המיקום והנראות המיוחדים של האולפן, כמו גם טיקר המבזקים והמסכים בחלונות השקופים, עתידים להפוך את בית וואלה המחודש למוקד משיכה תיירותי, תקשורתי ותרבותי. במקביל, אנו עומדים להשלים את תהליך מתיחת פנים של הבניין, הלובי והחנייה. מעל הכול, תרתי משמע, שיפצנו את הגג והוא יהפוך בלי ספק לפינה החביבה על כולנו, בה ניתן יהיה לנשום אוויר צח ( או לעשן סיגריה) לצפות בנוף המרהיב של תל אביב ולהירגע משגרת העבודה המתישה בוואלה… במקביל וואלה תשנה את שמה ביום העצמאות ל-וואלה!news".

וואלה news
וואלה news

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. יקחו את זה ברצינות? וואלה ממזמן נהיה בטאון של רפש, דמגוגיה וימין קיצוני. למי יש כח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים