דדי שוורצברג, מנכ"ל ומייסד אתר האופנה ADIKA, נבחר לאיש השיווק של חודש מאי 2015

דדי שוורצברג – תמונה: דנה קרו

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי מודיעה הבוקר על בחירתה בדדי שוורצברג, בעלים ומייסד אתר הקניות ADIKA (עדיקה) לאיש השיווק של חודש מאי 2015. נימוקי ועדת השיווק לבחירה: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך שיווקי של חנויות זמניות. בעת קיומו, ADIKA Pop Up הופך לחנות הפעילה וההומה ביותר בקניון כאשר היקפי המכירה יכולים לנוע בין 3-4 מיליון ₪ לכל אירוע. התרומה למכירות היא משמעותית ביותר ומסייעת בניהול מלאי נכון כך שמתאפשר למותג להציע למכירה פרטים שלא ניתן למכור באתר".

Adika, אתר רכישות האופנה המוביל בישראל, הוקם בינואר 2012 על ידי דדי שוורצברג, אנליסט שהגיע מעולם הכלכלה, ועדי רונן, דמות בולטת בעולם האופנה. בחודשים האחרונים זכה האתר לכותרות רבות במדורי הכלכלה סביב מכירת האתר לרשת האופנה גולף בסכום של 40 מיליון ש״ח. ההצלחה של Adika קשורה באופן ישיר לקהילת הלקוחות הייחודית שיצר האתר: ההקפדה על כל פרט החל מאופי המוצר, אריזתו, ועד שירות לקוחות בלתי מתפשר, ביססו תוך שנתיים טראפיק של 25,000 מבקרות יומיות ו-75% לקוחות חוזרים.

על רקע הקשר הקרוב של החברה עם קהל היעד אליו היא פונה, נולד Adika Pop Up: גרסה מקומית למגמה האופנתית העולמית של פתיחת חנויות זמניות, כאשר ב-Adika מגמה זו זכתה לפרשנות יוצאת דופן בהצלחתה. דווקא על רקע היות החברה ידועה כמותג אונליין מובהק, היציאה ל״עולם האמיתי״ ופגישה ממשית עם ההיצע יצרה תחושת אירוע בקרב הלקוחות, תחושה אותה הקפיד המותג לעטוף בסיפור מתמשך באמצעות הרשתות החברתיות הסוערות. עקב ההצלחה הסוחפת של אירועי הפופ-אפ שנערכו בתל אביב במהלך 2014, החליט שוורצברג בתחילת 2015 לייצר מהלך ארצי כולל, Adika Roadtrip – במסגרתו ייערכו אירועי Adika Pop Up בכל הארץ, מצפון ועד דרום.

איגוד השיווק הישראלי
איגוד השיווק הישראלי

ההתחלה של מסורת הפופ-אפ במותג זכורה כבר מלפני כשנתיים, כאשר נולדה באירוע צנוע בן 3 ימים שנערך במשרדי החברה. בחג הפסח בשנה שעברה, בהשקעה של מיליון ₪, הגיע הפופ-אפ למימדים של 25,000 מבקרים שנהרו ב-8 ימי פעילות להאנגר בן 800 מ"ר במתחם התחנה בנווה צדק. מחוץ למתחם השתרכו תורים ארוכים של אלפי בנות שהגיעו מכל הארץ לפגוש את הפנים מאחורי המותג וליווה אותם סיקור תקשורתי של התופעה הלא שגרתית. בימי הפעילות של החנות נמכרו למעלה מ-30,000 פריטים.

לאור ההצלחה של החנויות הזמניות בשנה שחלפה, נוצר הביקוש מצד הלקוחות להגיע למקומות נוספים בארץ והרצון של Adika לחזק את הקשר הבלתי-אמצעי עם הקהילה ואת תחושת האירוע המתמדת, הוחלט למנף את הפופ-אפ מיוזמה ספונטנית למהלך רציף ומושקע. ה-Roadtrip מאפשר למותג ליצור מפגש אישי מחוץ לזירה הווירטואלית עם לקוחות ותיקות הרוכשות באתר ומנגיש את המותג לקהלים שטרם התוודעו אליו. בנוסף המהלך מגייס לקוחות חדשות שמצטרפות בעקבות המפגש שלפתע התאפשר להן עם המותג.

הודעת יח"צ מטעם יפה אפרתי תקשורת.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים