הלקוחות מפרגנים: באומן בר ריבנאי חוגגים את התואר סוכנות הפרסום של השנה

באומן בר ריבנאי
באומן בר ריבנאי

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי נציגי קבוצת פובליסיס בישראל, נבחרו אמש על ידי מגזין פירמה של גלובס למשרד הפרסום של השנה במסגרת דירוג משרדי הפרסום השנתי של המגזין. הבחירה בבאומן כמשרד השנה מתבססת על הצלחת באומן בגיוס לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים, זכייה בתחרות 'קקטוס הזהב', בחירתו של יוסי לובטון מנכ"ל המשרד כאחד המנהלים המשפיעים במשק הישראלי על פי מגזין פורבס ישראל והתברגות קבע של המשרד בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ובמדדי יו טיוב שעולים בגלובס.

באומן חוגגים את סוכנות השנה
באומן חוגגים את סוכנות השנה

בראש הקמפיינים הזכורים של באומן בשנה החולפת, מהלך ברנפלקס של יוניליוור-תלמה, בכיכובו של הקומיקאי אילן פלד שנבחר על ידי גלובס כקמפיין השנה ואף פורסם על גבי שער המגזין. הסרטון של באומן זכה לויראליות ענפה ברחבי הרשת ולחשיפה נרחבת גם מחוץ לרשתות החברתיות, שם הפך השיר ללהיט ופלד הוזמן להופיע בכנס השנתי של גוגל ישראל ובאירועים מרובים נוספים.

דניס דניס מה יהיה איתך חוץ מקמפיין השנה?

"באומן הוכיחו השנה סופית כי ההימור שלהם על דיגיטל הוכיח את עצמו, לפחות בכל הקשור בבניית היכולת המקצועית של המשרד. קמפיינים שהם עשו כמו למשל "מוק", קמפיין סכין הגילוח של לייף (סופר-פארם), וכמובן המשך הסרטונים עם דניס זמרת החתונות לברנפלקס, זכו לתהודה עצומה בארץ ובעולם. ההישג של באומן מתחדד על רגע המשבר העמוק אליו נכנס השנה ענף הפרסום, גם בפרמטרים כלכליים וגם בפרמטרים מקצועיים. 2015 הייתה השנה שבה נפל האסימון בענף הפרסום בישראל – הגענו לצומת דרכים שחייבים לפנות בו, או לרדת מהמסלול." כך מנמקים בגלובס.

באומן חוגגים את סוכנות השנה
באומן חוגגים את סוכנות השנה

בדירוג שפורסם אמש, התברגו במקומות הראשונים משרדים מובילים נוספים, גיתם BBDO דורג שני, ראובני פרידן IPG במקום השלישי, ברוקנר יער לוי במקום הרביעי ויהושע\TBWA במקום החמישי. פרסום אברהם דורג שישי, ענבר מרחב G שביעי ואת העשירייה הראשונה חתם משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. משרדי הפרסום הבוטיקים של גדעון עמיחי, חוליגנס, טינק ואלנבי זכו לציון לשבח מחוץ לרשימת 30 המשרדים.

אנשי ונשות באומן בר ריבנאי נרגשים מהתואר, זכו היום למבול של ברכות מלקוחות משרד הפרסום, ששלחו את מיטב תוצרם לפריסה משרדית, בין המאחלים: ישראכרט, יוניליוור ישראל, אורנג' (פרטנר) ונוספים.

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי, מסר למזבלה: "אני גאה בצוות מדהים של אנשים מוכשרים שעובדים כל יום קשה כדי להפוך את החלום שלנו למציאות. בלקוחות שלנו שנתנו בנו אמון והלכו איתנו למהלכים לא טרוויאליים. הזכיה שלנו בסוכנות השנה של גלובס היא אות הכרה בכך שהחזון שהצבנו לעצמנו היה נכון".

באומן חוגגים את סוכנות השנה
באומן חוגגים את סוכנות השנה
באומן חוגגים את סוכנות השנה
באומן חוגגים את סוכנות השנה
באומן חוגגים את סוכנות השנה
באומן חוגגים את סוכנות השנה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים