רץ עכשיו ברשת: Y&R ישראל רוצים להעסיק את מרינה שיפרין, המתפטרת הכי ויראלית ברשת

marinadas

לפני מספר ימים, צעירה בשם מרינה שיפרין פרצה לתודעה הציבורית, לאחר שצילמה סרטון מיוחד לבוס שלה המציג ריקוד פיטורין חגיגי לצלילי קניה וסט. שיפרין, אשר עבדה בחברת 'Next Media Animation' בטאיוואן, הפכה מיד לסנסציה ויראלית עם מיליוני צפיות ביו טיוב ולסיקור נרחב בתקשורת ואף זכתה לפני כיומיים לסרטון תגובה משעשע לא פחות מהבוס אותו היא נטשה. משרד הפרסום Y&R ישראל (לשעבר שלמור אבנון עמיחי) החליט לרכב על הבאזז והרים סרטון משלו אשר מזמין את שיפרין לבוא לעבוד במשרד הפרסום בהרצליה, יוזמה אשר זכתה גם לתגובה מצד שיפרין בטוויטר.

הסרטון של Y&R ישראל:

הסרטון המקורי של מרינה שיפרין:

סרטון התגובה של הבוס:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. יש פה דוגמא מצויינת למה אין קריאטיב טוב בארץ, קודם כל גם כסרטון חובבני +, זה ממש מביך, לא רק שמרינה רוקדת טוב גם המשרד שלה לשעבר יודעים שם לנענע את העכוז.. בהשוואה לחברה בהרצליה..איך אני אגיד כמו ילדות טיפש עשרה בלי קצב שמובכות מהמצלמה כמה קשה היה לעשות משהו דומה….נראה עלוב מהבנות שקופצות מאחורי הספה לבנות כנראה שזו הקבלה של המשרד…למה זה צריך להראות כל כך רע, גם מבחינת צילום(לא שהמקור מועמד לאוסקר או משהו)
    תפסיקו לרכב על הבאז ותעשו משהו יצרתי משלכם, או אם אתם כבר גונבים רעיון תעשו אותו יותר טוב…אם גדעון היה עוד אצלכם אין ספק שזה היה NO.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים