זה לא בלוג – סוליית חשיש תוגרל בין המגיבים

זו לא תחנת אוטובוס
זו לא תחנת אוטובוס

המקומות של היום, הם לא המקומות של הלילה… פרסום שניידרמן בקמפיין סרטונים ושילוט מעניין לאגודת אל סם, המעמידה 14 תחנות ייעוץ וטיפול לנוער ולהורים, נפגעי סמים ואלכוהול. הסרטונים קודמו באמצעות שילוט חוצות, שירותים ופלאיירים טיזרים אשר נכתב בהם 'זו לא תחנת אוטובוס!' וכו'… עם קוד QR אשר הוביל לסרטון ויצר אשליה כאילו האירוע מתרחש מנקודת מבטו של עובר האורח.

זו לא תחנת אוטובוס
זו לא תחנת אוטובוס
זו לא מכונית
זו לא מכונית
זה לא גן שעשועים
זה לא גן שעשועים
כאן זה לא שירותים
כאן זה לא שירותים

קרדיטים
סופרוויזר: אמיר כלף מנהלת סטודיו: שמרית אילוק קופירייטר: אייל צופן ארט: אייל מוסקוביץ', אורלי ברוידא // לוקיישן מדיה // מנהלת שיווק: אירית נגרין

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

16 תגובות לפוסט

16 תגובות

  1. גרוע ברמות על. לא ממוקד בכלל. הטיזרים עוד בסדר, מעוררים עניין. אבל 2 הסרטים הראשונים מתעסקים באלכוהול בכלל. wtf? אין פה שום דבר שאני יכול לקחת איתי ולהגיד ואללה, יש פה משהו שמשכנע אותי שסמים זה לא טוב

  2. הקמפיין משך מאוד את תשומת ליבי כמה פעמים. זה סבבה

    הסרטונים – וואלה הם נכונים. זה בדיוק מה שקורה.
    אבל איך בדיוק זה עוזר למשהו?

    נכון, אז הם מראים נערים פותחים בר-בגאז' ומעיפים וודקה רדבול. אולי אפילו מדברים קצת "מלוכלך". מה עכשיו? מה הלאה? למה שמישהו יעשה עם זה משהו?

  3. מה זה החרא הזה?! שמישו חכם מאוד יסביר לי בבקשה.

    ובאמא שלכם תלחמו באלכוהול ותעזבו את הסמים הטובים של כולנו בשקט. הם מעולם לא הזיקו לאף אחד, אף אחד!

  4. לפני שנתעסק בהאם קיו אר קוד היא טכנולוגיה שמשתפים איתה פעולה אני חייב לשאול – האם מישהו הבין על מה הם פאקינג מדברים? מה הרעיון? לא הבנתי. אני מקווה שזה לא הסמים ששיבשו את דעתי..

  5. [Comment ID #82297 Will Be Quoted Here]

    שאלה מעניינת ולדעתי התשובה היא 'לא'. לכן אני לא ממליץ לאחסן סרטוני QR ביו טיוב או בכל אתר שמציג באופן פומבי את הצפיות, אלא על גבי שרת של המשרד או ישירות לסרטון בפורמט MP4 או MOV, כך תמיד אפשר למרוח את הלקוח.

  6. אני מניחה שזה לא יקרה.. אבל אשמח לדעת אם הקמפיין מצליח ואנשים סורקים את הקוד. איך אפשר לדעת האם ישראלים מתאימים את עצמם למגמה וסורקים קוד QR?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים