יש דרך בטוחה יותר

יש דרך בטוחה יותר להגיע לאיכילוב
יש דרך בטוחה יותר להגיע לאיכילוב

הדר בללי ועידן קרביץ, פליטי BBDO סוהו בעבר ומחפשים בהווה, מציגים עבודה שרקחו עבור תחרות 'שמים פס לקטל בכבישים' של חברת המדיה JCDecaux (פרטים על התחרות מטה). הרעיון: פיזור מודעות מבוססות מיקום (תחנות אוטובוס) ברחבי תל אביב, המציעות אלטרנטיבה פשוטה יותר להגיע לבתי החולים האיזוריים.

יש דרך בטוחה יותר להגיע לאיכילוב
יש דרך בטוחה יותר להגיע לאיכילוב
יש דרך בטוחה יותר להגיע לוולפסון
יש דרך בטוחה יותר להגיע לוולפסון
יש דרך בטוחה יותר להגיע לתל השומר
יש דרך בטוחה יותר להגיע לתל השומר

אודות הפעילות, מאת: אורן כוכבי, יפה אפרתי תקשורת

חברת הפרסום העולמית JCDecaux, בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל אביב-יפו, החליטה לצאת בקמפיין מיוחד על מנת להעלות את מודעות הציבור לבטיחות בדרכים. לצורך הקמפיין המיוחד, בשלב הראשון, גייסה החברה את משרדי הפרסום המובילים בישראל על מנת שיציגו את הרעיונות הקריאטיביים שלהם למען מטרה זו כגון זכות קדימה להולכי רגל, איסור על שתיית אלכוהול, מהירות ועוד. בשלב השני, במסגרת שיתוף פעולה של החברה עם אתר אייס, יוכלו כל גולשי האינטרנט בישראל, להציע את הדרך שלהם למען בטיחות בדרכים באמצעות העלאת ויז'ואלים לעמוד פייסבוק שהוקם במיוחד למטרה זו. 3 גולשים מאושרים יזכו בהצגת הויז'ואלים שלהם במתקני החברה בתל אביב-יפו.

כאמור, בקמפיין החדש, יציגו משרדי הפרסום והגולשים את הדרך שלהם לקידום והעלאת המודעות לבטיחות בדרכים. במקביל למשרדי הפרסום, יוזמנו הגולשים החברים בעמוד הפייסבוק של הפרויקט להעלות את הרעיונות הקראייטיביים שלהם לקמפיין. שופטים מחברת JCDecaux ואתר אייס יבחרו את 3 הרעיונות המובילים שיצטרפו לקמפיין לצד משרדי הפרסום על פי קריטריונים שהוגדרו מראש: מקוריות, העברת המסר, התאמה לפרסום חוצות. הקמפיין יעלה על גבי מתקני JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו למשך 10 ימים!

הרעיון לקמפיין הייחודי נוצר בזכות הצלחת הקמפיין החברתי האחרון שערכה JCDecaux עם משרדי הפרסום למען איכות הסביבה. בחברה בחנו אודות הדרך הנכונה ביותר לגיוס תושבי ישראל ומשרדי הפרסום למען בטיחות בדרכים. לצורך כך, פנה מנכ"ל החברה בישראל, פיליפ רו, באופן אישי למנהלי משרדי הפרסום המובילים בישראל והציע להם לקחת שוב חלק במהלך חברתי מיוחד. הפעם, בחרה הנהלת החברה לערב במהלך הפרסומי גם את הציבור הרחב, אשר איננו בהכרח בעל ניסיון בעולם הפרסום ולתת לכל אחד בישראל הזדמנות שווה לזכות בקמפיין פרסומי עם קרדיט מלא על שמו.

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל: "לאחרונה היינו עדים לפרסומים שונים אודות תאונות דרכים בכבישי ישראל שנטלו את חייהם של אזרחים והרסו משפחות שלמות. על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, למעלה מ- 350 אזרחים בישראל נהרגו בשנת 2011. מדובר במספר בלתי נתפס של משפחות הרוסות אשר איבדו את יקיריהם ברגע אחד של חוסר תשומת לב. חשבתי כיצד אוכל לרתום את החברה למען המאבק בתאונות הדרכים ושמירה על בטיחות בדרכים ומצאתי כי הדרך הנכונה לכך היא להעלות את מודעות הציבור בישראל לבטיחות בדרכים באמצעות קמפיין פרסומי רחב ברחבי תל אביב –יפו. אני גאה בחבריי לעולם הפרסום שנרתמים אף הם למען הקמפיין המיוחד ובטוח כי גם בקרב הגולשים תירשם התלהבות מנושא חשוב זה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים