גוגל משתלטת על לוח המודעות הדיגיטלי הגדול בעולם והופכת אותו לאינטראקטיבי

googleinet
השלט של גוגל
השלט של גוגל

"הטור של ליברמן" טור השראה וחדשנות חדש במזבלה אשר נכתב ונערך ע"י עידן ליברמן, קופירייטר ומנהל מדיה חברתית.

כשחושבים על זה, זה די טבעי שהלקוחה הראשונה שתפרסם על שלט החוצות הדיגיטלי הגדול בעולם, תהיה אחת מחברות האינטרנט הגדולות בעולם, גוגל. אם עדיין לא שמעתם על שלט החוצות הפסיכי הזה, מדובר במסך ענק שממוקם בליבו של הטיימס סקוור (מנהטן, ניו יורק). המסך, שעלות הקמתו עמדה על 140 מיליון דולר, בנוי מ-15 מיליון נוריות לד שיחדיו יוצרות שלט חוצות דיגיטלי בגודל של מגרש פוטבול (איך זה שתמיד דברים גדולים באופן חריג הם או בגודל של "מגרש פוטבול" או "בריכת שחייה אולימפית"? אני רק מחכה כבר ליום שמישהו יבקש מהאדריכל שלו "ברכת שחייה אולימפית בגודל של מגרש פוטבול" כדי שהיקום יקרוס לתוך עצמו).

בכל מקרה, עוברים במקום כ-300,000 איש ביום ומחקרים (שמצאתי באינטרנט, לא זוכר לינק אבל נשבע) מראים ששמונה מתוך עשרה אנשים שעוברים שם, אכן מסתכלים על השלטים אז מדובר בערך על חשיפה בסדר גודל של מקבץ פרסומות בתוכנית "שש עם עודד בן עמי" (מי אתם 230,000 משקי הבית שצופים בזה, באמת? זה משודר בשש בערב, אין לכם עבודה?). אז אני חוזר עכשיו לגוגל ברשותכם. גוגל, שחייבת להיות ראשונה בהכל כמובן, סגרה דיל של של ארבעה שבועות בערך, שבהם היא מקבלת בלעדיות על השלט הזה.

כמובן שגוגל חייבת גם לעשות משהו מגניב ולא סתם להקרין שם פרסומות וידאו, אז מה שהם עשו זה להפוך את המסך הזה לאינטרקטיבי ולתת לכם (משתמשי אנדרואיד בלבד!) לשחק עליו משחקים אינטרקטיבים ואולי גם לחבר את השלט עם מדיומים חברתיים נוספים (לא אמרו אבל זה די מתבקש). כל השאר (אייפוניסטים נגיד) יוכלו להציג את דמות ה-Androidify (שילוב שלכם עם הלוגו של אנדרואיד) על השלט וכמו כן להדפיס אותה על חולצות וגלויות. אה ועל הדרך גוגל גם תתרום זמן מסך לארגונים כמו "Charity:water" שמספקים מים נקיים לשתיה למדינות מתפתחות (האנשים המסכנים שם צריכים לחשוב פעמיים לפני שהם שותים כוס מים ואתם בונים בריכות שחיה אולימפיות? הקאתי עכשיו קצת בפה).

אז, אם אתם באיזור בימים הקרובים, קודם כל תביאו לי את האייפד אייר החדש, 64 ג'יגה, צבע זהב מהאפל סטור הקרובה ושנית, תדביקו בעמוד הפייסבוק של המזבלה תמונה שלכם על רקע "המגה שלט" הזה (אילוסטרציה מצורפת).

באיזור?
באיזור?

כמעט שכחתי, אם בא לכם לשים 2.5 מיליון דולר בשביל לשכור את השלט לארבעה שבועות? אתם מוזמנים לדבר עם החברה שמוכרת את שטח הפרסום הזה. והנה שלט חוצות בפתח-תקווה. נתראה בטור הבא, עידן.

והנה שלט חוצות בפתח-תקווה.
והנה שלט חוצות בפתח-תקווה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים