ברזני לוי רתם את נהגי האוטובוסים של 'מטרופולין' לקמפיין משפחתי "נעים אתכם בדרך של אהבה"

מתוך קמפיין מטרופולין
מתוך קמפיין מטרופולין

משרד הפרסום ברזני לוי של רובי ברזני ששינה לאחרונה את שמו ל-True (טרו אדוורטייזינג), משיק קמפיין גלגלי זהב חדש על גבי צי האוטובוסים של מטרופולין כחלק מקמפיין נרחב לרגל השנה החדשה של חברת התחבורה עצמה. המהלך מפגיש לראשונה את נהגי מטרופולין עם הציבור הרחב. בשלטים מככבים נהגי החברה כפרזנטורים ביחד עם בני משפחותיהם.

מתוך קמפיין מטרופולין
מתוך קמפיין מטרופולין

הקמפיין של ברזני לוי נועד לחשוף בפני ציבור הנוסעים את הפן האנושי והמשפחתי של אלה האוחזים בהגה מדי יום, ואחראים למתן השירות החשוב והמשמעותי לציבור. בין הנהגים שנרתמו עם משפחותיהם לקמפיין; איציק כהן וקובי ביטון. המהלך תחת המסר: "נעים אתכם בדרך של אהבה" ומגובה בפעילות יח"צ של 'רונן צור תקשורת'.

מתוך קמפיין מטרופולין
מתוך קמפיין מטרופולין

לדברי ליבנת כהן דן, מנהלת שיווק וקשרי לקוחות במטרופולין: "אנו גאים בנכס החשוב ביותר של החברה, וזה כמובן הנהגים שלנו- נשים וגברים מכל המגוון האנושי והתרבותי של ישראל. אנו מברכים ומודים לאלה שלקחו חלק בקמפיין, יחד עם בני זוגם וילדיהם, ואפשרו לנו להציג לציבור את עצמם ומשפחתם. הבחירה בנהגים כפרזנטורים הייתה אך טבעית, שכן הם ללא ספק הפנים של החברה, בהם נתקלים ציבור הנוסעים מדי יום, ואנו רואים בהם שותפים מלאים לדרך ולהצלחה. בהזדמנות זו, אנו מאחלים לעובדי מטרופולין, לנוסעים ולכל בית ישראל – שנה טובה ובטוחה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים