יהושע\TBWA נתנו לטויוטה אייגו החדשה להתפרע בקריאייטיביות בקמפיין של יוניון מוטורס

טויוטה אייגו - יהושע\TBWA
טויוטה אייגו – יהושעTBWA

משרד הפרסום יהושע\TBWA משיק את דגם האייגו (AYGO) של מותג הרכב טויוטה ישראל של היבואנית יוניון מוטורס, בקמפיין צבעוני תחת הכותרת: "הפרסומת הראשונה שעוצבה על ידי רכב". טויוטה אייגו החדשה, היא גירסא משודרגת של מכונית המיני העירונית של טויוטה, שמושקת בשישה שילובי צבעים מרהיבים המדגישים במיוחד את העיצוב צעיר והלוק העדכני. עלות הקמפיין מוערכת בכמיליון וחצי ש"ח.

על מנת לתת דגש לעיצוב ולאפשרויות הביטוי העצמי הנובעות משילובי הצבעים יוצאת החברה במהלך חדשני וייחודי שטרם נעשה בישראל במסגרתו הרכב עצמו עיצב את שילוט החוצות שבו הוא יככב, תחת הסלוגן XPRESS YOURSELF. עיצוב השלטים עצמם נעשה על ידי נסיעה מהירה של הרכב בתוך בריכות צבע שנבנו במיוחד עבור המהלך שמהן ניתזו הצבעים על יריעת קנבס ובכך נוצרה תמונה ייחודית לכל רכב, שעוצבה על ידו ובדמותו.

"זו ההזדמנות שלכם להשתולל עם טויוטה!" כך אמרתי למשרד הפרסום בישיבת הבריף על הטויוטה אייגו" מסרה אופירה אבישי, סמנכ"לית תקשורת שיווקית ביוניון מוטורס יבואנית טויוטה בישראל, "האייגו היא מכונית צעירה וכייפית שמיד מתאהבים בה. טויוטה עיצבה רכב שובה לב עם צבעים עזים ואלמנטים בולטים, בראשם ה- X הדומיננטי בחזית. השאיפה שלנו להביא את הנוכחות החזקה ומלהיבה של הרכב אל הלקוחות באופן היצירתי והמקורי ביותר ולכן אנו עולים לאוויר עם הקמפיין המאוד לא שגרתי שהופק במיוחד לאייגו השונה והמיוחדת "

סדרת הפרסומות של טויוטה AYGO:

מאחורי הקלעים קמפיין טויוטה AYGO:

טויוטה אייגו החדשה
טויוטה אייגו החדשה
טויוטה אייגו החדשה
טויוטה אייגו החדשה
טויוטה אייגו החדשה
טויוטה אייגו החדשה
טויוטה אייגו החדשה
טויוטה אייגו החדשה

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: עדו קריב סמנכ"ל לקוחות: אלינור שמר ארט דיירקטור: קובי נבו קופי: סול בוסיאן סופרווייזר: ניצן צימרמן תקציבאית: מור מאיה הפקה: עופר חג'יוב, ענת הררי יו"ר: רמי יהושע מנכ"לית: עינת יוזנט-רביד

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים