לראשונה: CTV משיקה את Upsale, תפעיל מסכי פרסום דיגיטלים גם בבתי עסק קטנים

CTV
CTV

טכנולוגיית השילוט הדיגיטלי שבימינו הופכת לסטנדרט חדש בתוך הבנקים ורשתות השיווק הגדולות נכנסת בימים אלה לשימוש גם בתוך עסקים קטנים, שבעתיד יוכלו למכור "זמן מסך" גם למותגים הגדולים – לקוחות הממתינים בתור בחנות המכולת השכונתית יצפו בפרסומות של מותגי המזון הגדולים על גבי המסך הדיגיטלי, ובעל המכולת יקבל תשלום על הקרנת הפרסומות

חברת CTV, החברה המובילה בישראל בתחום המדיה הדיגיטלית לעסקים בניהולו של גיא שנקמן, משיקה לראשונה שירות מהפכני להתקנה ותפעול של מסכים דיגיטליים בעסקים קטנים ובינוניים. מסכים דיגיטליים לשידור תכנים ייעודיים עבור לקוחות העסק קיימים כיום בעיקר בסניפים של עסקים וארגונים גדולים, וכמעט ולא חדרו לעסקים הקטנים, המתקשים להתמודד עם התפעול המסובך ועם העלויות הגבוהות.

השירות החדש של CTV, שזכה לשם Upsale, משלב למעשה טכנולוגיות חדשות שיקלו על העסק הקטן לתפעל את השילוט הדיגיטלי ולהחליף תכנים באופן עצמאי, והסדרי תשלום אטרקטיביים המותאמים במיוחד לצרכי העסקים הקטנים.

CTV
CTV

במסגרת התוכנית החדשנית, בעתיד תופעל תוכנית מיוחדת במסגרתה בנוסף לתוכן שיפרסם העסק עצמו, יוכלו עסקים קטנים להפוך את המסכים הדיגיטליים שלהם לפלטפורמה פרסומית ולשדר בהם גם תכנים של עסקים גדולים יותר, בתשלום.

"העסקים הקטנים מהווים שוק עצום שעד כה לא היה נגיש לשילוט דיגיטלי. התפעול לא היה נוח עבור עסקים שאין להם מחלקות טכנולוגיות והשירות היה מותאם לצרכים של עסקים גדולים ולא של עסקים קטנים. יש לא מעט עסקים קטנים שרכשו מסך דיגיטלי כדי לעודד מכירות בקרב הקהל שנמצא בתוך בית העסק אבל לא הצליחו לתפעל אותו באופן שוטף" מסביר גיא שנקמן, מנכ"ל ctv

"כעת, לראשונה בישראל, הם יקבלו חבילה שמותאמת לצרכיהם וכוללת תמיכה. אחרי שנגיע למאסה קריטית של מסכים דיגיטליים בעסקים קטנים נאפשר לעסקים גדולים לרכוש זמן אוויר במסכים הדיגיטליים באופן מאוד דומה למה שנהוג באינטרנט – בתשלום לפי חשיפה ומול קהל יעד מפולח. כך למשל מותגים של כלי עבודה יוכלו לפרסם על המסכים בתוך חנויות כלי עבודה ולשלם לבעל החנות לפי חשיפה".

CTV
CTV

החבילה שתספק CTV לעסקים קטנים ובינוניים תהיה הזולה ביותר בין החבילות הקיימות בשוק, ותעלה בין 250 ל- 400 ש"ח לחודש בלבד. החבילה תכלול פתרון מלא לניהול התוכן במסכים מעבר לחבילה, תספק CTV הדרכה אישית נוספת בהפעלת המסכים.

חברת CTV מדיה היא השחקנית המובילה בישראל בתחום השילוט הדיגיטלי והמולטימדיה. בין לקוחותיה: בנק דיסקונט, מפעל הפיס, החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה), הראל ביטוח ועוד. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים בתחום הפירסום והשיווק והיא החברה היחידה בארץ בתחום מסכי החוצות, עם פריסה ארצית של 26 מסכים דיגיטליים בצמתים המרכזיים בישראל הזוכים לחשיפה של יותר משני מיליון צופים ביום; שירותי שילוט דיגיטלי פנימי למאות עסקים שמאפשרים לעסק לתקשר עם לקוחותיו בנקודות השירות והמכירה; ושירותי אודיו, הקלטת תשדירים ומוסיקה לעסקים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים