הנהג שלנו: פרסום ליד בקמפיין תדמיתי לחברת אגד

הנהג שלנו - אגד ופרסום ליד
הנהג שלנו – אגד ופרסום ליד

משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי, משיק זו השנה השניה ברציפות את הקמפיין התדמיתי 'הנהג שלנו' של חברת התחבורה הציבורית 'אגד'. במסגרת המהלך בשנה שעברה, קיבלה אגד אלפי סיפורים של גולשים אודות הנהגים של החברה, וגם השנה מוזמן הציבור הרחב להשתתף בפעילות ולשלוח סיפורים על נהגי אגד "שנכנסו להם ללב".

מאגד נמסר כי: "מטרת המהלך להביא לתודעה ציבורית נרחבת את מחויבות השירות של אגד כארגון ושל הנהגים בפרט, וזאת בהתבסס על אלפי מכתבי תודה והוקרה המתקבלים במחלקות פניות הציבור באגד מידי שנה. הכוונה להגביר את המחויבות של הנהגים לשירות אדיב, לסיוע לאוכלוסיות מוגבלות ולקשישים, ולבטיחות הנוסעים."

אבי פרידמן, יו"ר מזכירות אגד: "מטרת המהלך היא לחזק את תפיסת השירות של נהגי אגד בציבור הרחב לצד חיזק את המחויבות שלנו כארגון לרמת השירות הנדרשת. אנו מודעים לעובדה שמעת לעת מתפרסמים סיפורים על שירות לקוי אבל דווקא בגלל זה חשוב להזכיר, לנהגים וגם ללקוחות, שבתוך למעלה ממיליון מפגשים יומיומיים בין נהגי אגד לבין לקוחותינו מתרחשים גם הרבה אירועים מרגשים, משמעותיים לצד רגעים קטנים של אכפתיות ועזרה."

מתוך המודעות: "ספרו לנו על נהג אגד שנכנס לכם ללב: יצא לכם לפגוש נהג שריגש אתכם במיוחד? שעשה לכם את היום? זה שהעלה לכם חיוך על הבוקר, שנתן יחס מיוחד לסבא שעמד. שהזכיר לכם שכולם שווים. אנחנו רוצים לשמוע עליו. שתפו אותו בסיפור האישי שלהם על הנהג שנכנס לכם ללב. אתם תזכו בפרסים שווים והוא ואולי יזכה בתואר הנהג שלנו לשנת 2015".

הנהג שלנו
הנהג שלנו
הנהג שלנו
הנהג שלנו
הנהג שלנו
הנהג שלנו

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים