פרסום בלאנקו ילווה את השקת 'שכונת סנסן' שתוקם בשיתוף פעולה ייחודי של 10 חברות נדל"ן

שכונת סנסן, פרסום בלאנקו
שכונת סנסן, פרסום בלאנקו

לראשונה, 10 חברות בניה ונדל"ן חוברות לקמפיין משותף לבניית 'שכונת סנסן' ביישוב הקהילתי 'צור הדסה', את הקמפיין יזם יו"ר וועד הישוב, שלומי מגזני עם משרד הפרסום 'בלאנקו' של אביתר סדון שזכה בתקציב הפרסום והמיתוג לאחר מכרז בו התמודדו 3 משרדי פרסום נוספים. מהלך ההשקה של באלנקו שעולה תחת הכותרת "לגור בהרמוניה של קהילה וטבע" מוערך בכמיליון וחצי ש"ח ויעלה בקמפיין טלוויזיה, דיגיטל, רדיו ופרינט.

ב'שכונת סנסן' בצור הדסה, יוקמו כ-750 יחידות דיור, במסגרת שיתוף הפעולה של חברות הבניה והנדל"ן; שיכון ובינוי (קרן אריסון), אזורים בשותפות עם חברת גל אמרלד, מ.אביב, קוטלר עדיקא, מוריס אלון, וקנין עמרם, יצחק עופר, משכן אליהו, יהודה רחמים וחברת בת דור.

מטרת המהלך, הינה מיצוב של היישוב צור הדסה כיישוב פסטורלי בעל חווית מגורים ייחודית הודות לסביבה המדהימה שעוטפת אותו זאת לצד הצגת חיי הקהילה הסופר איכותיים המתקיימים שם. כך נמסר.

שכונת סנסן, פרסום בלאנקו
שכונת סנסן, פרסום בלאנקו

הפרסומאי אביתר סדון, בעלי משרד הפרסום בלאנקו: "יחד עם מר שלומי מגזני, יו"ר ועד הישוב, יצרנו שת"פ מהבודדים שקרו בשוק בישראל בין 10 חברות בנייה מובילות, בערים רבות ניסו להרים שת"פ דומה, אך המאמצים לא צלחו. זה תהליך מאוד מורכב ורגיש אשר מעבר לפיצוח האסטרטגיה וגיבוש הקריאייטיב יש צורך רציני בניהול לקוח ותהליך. לא כל משרד בנוי או יכול לשרוד תהליך מורכב וארוך שכזה, זה כמו לעבוד עם 12 מנהלי שיווק על אותו מוצר".

היישוב הקהילתי צור הדסה, שוכן כ-10 ק"מ מדרום לירושלים, אשר חרט על דגלו את ערכי הפלורליזם, שוויון וכבוד הדדי. היישוב בנוי בחלקו על שלוחת הר כיתרון. היישוב נוסד ב-1960 כמרכז שירותים למושבי האזור: מבוא ביתר, מטע, בר גיורא, ונס הרים. נקרא על שם הסתדרות הנשים הציוניות באמריקה "הדסה" ושייך למועצה אזורית מטה יהודה. היישוב התפתח במהלך השנים האחרונות, ואוכלוסייתו מונה כ-7,500 תושבים. כיום הוא היישוב הרביעי בגודלו בפרוזדור ירושלים.

שכונת סנסן, פרסום בלאנקו
שכונת סנסן, פרסום בלאנקו
שכונת סנסן, פרסום בלאנקו
שכונת סנסן, פרסום בלאנקו

קרדיטים
אסטרטגיה: אביתר סדון מנהל קריאייטיב: עמית דנה ארט: שרית לב מעצבת: צליל עצמון מנהלת לקוח: ציפי קליינמן מנהלת דיגיטל: חן מויאל יחסי ציבור: נטע הר-לב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים