ציבלין משיק סוכנות לפרסום ויראלי בשם Z, קמפיין ההשקה טורגט לקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים'

Z ויראלי בכל מחיר, מבית ציבלין
Z ויראלי בכל מחיר, מבית ציבלין

אחרי שהציתו את הרשת עם סרטון ויראלי לקידום הסרט 'שכנים 2' של גלובוס מקס שזכה לכחצי מיליון צפיות אורגניות ברחבי פייסבוק, חברת 'ציבלין תקשורת צעירים' של אורן ציבלין שעסקה עד כה בעיקר בקמפיינים לקהל צעיר, מרחיבה את הפעילות העסקית שלה לאור עלייתו המחודשת של תוכן הוידאו הויראלי כטרנד חם בעולם הדיגיטלי, ומשיקה את סוכנות הפרסום הויראלי Z בניהולו של איש הקריאייטיב גיא בורנשטיין. אל הלוגו החדש של הסוכנות מצטרפת ההבטחה "ויראלי בכל מחיר".

Z ויראלי בכל מחיר, מבית ציבלין
Z ויראלי בכל מחיר, מבית ציבלין

על פי ציבלין, החברה תתמחה במהלכים ויראלים לדור ה-Z, ילדי שנות ה-90 ותדבר אליהם בשפה שרק הם מבינים. לרגל השקת הסוכנות החדשה, רכשה ציבלין מדיה בלעדית באפליקציות וברשתות שפונות לקהלי היעד הרלוונטים, אותן היא תשווק ללקוחותיה. המהלך של 'שכנים 2' היה כאמור יריית הפתיחה של הסוכנות, ובהחלט יריית פתיחה מרשימה. בנוסף, השיקה ציבלין את Z במודעת עיתון שפורסמה השבוע בעיתון כלכליסט. המודעה, חלק מקמפיין רחב יותר שיעלה בקרוב, פנתה למנהלי השיווק, בדגש לאלה שחברים בקבוצת הפייסבוק 'מנהלי שיווק מצייצים'.

עולם הפרסום והשיווק הישראלי מגלה בשנה האחרונה את אפליקציית סנאפצ'ט (Snapchat) שהפכה לבאזז-וורד העדכני בזירת השיווק העולמית. כחלק מגימיק ההשקה שעלה תחת הכותרת "מנהלי שיווק יקרים, נרדמתם בשמירה", פתחו אנשי Z עשרות פרופילים עם שמות המותג ושמות מנהלי השיווק באפליקציית סנאפצ'ט וזאת במטרה למשוך אותם לפעילות משותפת ב-Z ומתוך ידיעה שמרבית המותגים בישראל כיום עדיין אינם מכירים את סנאפצ'ט ואינם משלבים אותה בתמהיל השיווקי. המהלך בסנאפצ'ט הוא כאמור שלב ראשון בקמפיין שעוד יתפתח.

דעותיהם של חברי וחברות קהילת הפייסבוק 'מנהלי שיווק מצייצים' היו חלוקות בכל הנוגע לקמפיין של Z מבית ציבלין, אולם הבאזז והשיח עשו את שלהם.

בין התגובות הנזעמות והמפרגנות: "חיים בסרט לא יודע איפה הם חיים אבל אנשים פה עובדים עם סנאפצ׳אט כבר חודשים" // "לדעתי זה גדול" // "לעניות דעתי, זה משאיר טעם רע ולא רצון לאינטראקציה." // "אני חושב שחלק מהחברים והמתויגים קצת לקחו רחוק מדי את כל הסיפור. מדובר במהלך קטן וחצוף שנועד לעורר פרובוקציה עדינה ולא יותר (שבטח לא נועדה לפגוע בפרטיות של איש) זו קריצה לכולנו ולא התרסה. אני אישית לא נעלבתי ואף הערכתי את המהלך. דרך חכמה למשוך תשומת לב ולהציג חדשנות בו זמנית." (חלק מהתגובות במנהלי שיווק מצייצים).

Z ויראלי בכל מחיר, מבית ציבלין
Z ויראלי בכל מחיר, מבית ציבלין

בין השמות שזכו להופיע בפרינט של ציבלין: הילה הרמולין, עינת ינאי, עינת ישראלי, רוני פלד, עידית פרידמן, רותי שריג, נדב חנין, ארז אגמון, אסף כהן, עופר ירום, מרב קליפר פרץ, אור קוריצ'ונר, חגית חושן, טל אקמן, נעמה פלד, יוני סבג, קרן קורץ זילבר, משה ביטון, עידו פרידמן, פול גלנד, רון קלדס, זיו קוריצקי, אילן סיגל, גלית בר, קרין שהין, יעל קשי, מתן טלמור, נטלי זיו, לימור פלר, טל היישטיין, שירי בירמן, ורד צור, ענת נטיב, ענבר בזק, רחלי ירקוני גולדשטיין, יעל פודולסקי, גיא ינאי, אורי נתן.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים