רשת סופר-פארם שוברת את חנויות האפליקציות עם 2 מיליון הורדות

סופר-פארם, 2 מיליון הורדות
סופר-פארם, 2 מיליון הורדות

שנתיים בדיוק לקח לרשת סופר-פארם שאת מחלקת הדיגיטל והחדשנות שלה מוביל מיכאל מיטרני, להגיע ליעד מכובד נוסף שמעמיד את סופר-פארם עם 2 מיליון הורדות בחנויות האפליקציות השונות. אפליקציית סופר-פארם היא לא רק אפליקציה חדשנית בתחומה וכזו שנותנת ערך אמיתי לקהל לקוחותיה עם מגוון שירותים ומידע לצד קופונים ומבצעים, אלא גם הפופולארית ביותר מבין האפליקציות של רשתות הקמעונאות בישראל.

סופר-פארם היא מותג על כחול לבן וכנראה אחד המותגים המוכרים ביותר בישראל. הרשת שנוסדה בשנת 1978 ע"י משפחת קופלר (מורי קופלר) בהשראה רשת דראגסטור קנדית, מפעילה למעלה מ-200 סניפים בפריסה ארצית, אתר קניות פופולארי וכאמור גם אפליקציות, כאשר כל הפעילות השיווקית של סופר-פארם מתנהלת בצורה הוליסטית, שפוגשת את הצרכן באינספור נקודות ופלטפורמות.

סופר-פארם, 2 מיליון הורדות
סופר-פארם, 2 מיליון הורדות

עם תקציבים כמו אלה של סופר-פארם קל להגיד שזה הכול פקטור של כסף, אבל מעבר להיותה אחד המפרסמים הגדולים בישראל, סופר-פארם היא אחת החברות המובילות בישראל בעולם הדיגיטל, הדאטה והאיקומרס. המירוץ אחר החדשנות, התאמה לתקופות מתחדשות עם יצירת מותג פרטי (לייף), הרחבת הפעילות לסניפים בינלאומיים, פעילויות חדשניות בסניפים (קופות חכמות וקופונים), מבצעים ייחודיים וייעודיים לקהלים שונים ונרחבים (כמו בייבי סייל) ואיתור הדבר הגדול הבא ושילובו בתוך התמהיל וה-DNA של הרשת, האם כנראה אלה שמיצבו את סופר-פארם בראש האולימפוס.

את הרשת בישראל מלווים שני משרדים עיקריים שגם הם נחשבים למותגים בתחומם; משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס ישראל שיצר עבור סופר-פארם שפה מבודלת וזכירה במיוחד שעוצמתה בעיקר מוכחת ע"י הפאניקה שמומחשת בקמפיינים של המתחרים וסוכנות המובייל 'מובלין' (Moblin) שמלווה את פיתוח האפליקציה עוד מתחילת דרכה ונחשבת לסוכנות פורצת דרך בעולם השיווק הסלולרי.

ב-2014 באומן בר ריבנאי היו אלה שפירגנו לסופר-פארם על הגעה ליעד של מיליון הורדות ועל הדרך קצת זנחו את הקרדיט לאנשי מובלין. השנה אלה מובלין שמחליטים להקדים את באומן ומשיקים מודעת פרגון מטעמם.

במודעה שעלתה לאחרונה בעיתונות הכלכלית, נכתב: "סופר-פארם, שברתם את החנויות! 2 מיליון הורדות לאפליקציית הקניות הגדולה בישראל. גאים להיות שותפים לדרך מתחילתה ומחכים לשבור אתכם שיאים נוספים".

בשונה מאפליקציות פופולאריות אחרות, עבור סופר-פארם 2 מיליון הורדות הוא לא רק מספר מרשים, אלא גם תשקיף אמיתי לפעילות של הרשת בגיזרת המובייל שלדעת רבים בתחום נחשבת לחדשנית. האפליקציה שהושקה לראשונה לפני כ-4 שנים ממשיכה לשמור על רלוונטיות מאי פעם וזוכה כיום ללמעלה מחצי מיליון משתמשים קבועים בחודש ומעל מיליון משתמשים בכל רבעון, כאשר משתמשי האפליקציה של סופר-פארם מממשים למעלה מ-5 מיליון קופונים מדי שנה. וזה רק קצה הקרחון.

למזבלה נודע כי בשבועות הקרובים ובמקביל לתקופת החגים, תשיק סופר-פארם את האפליקציה החדשה והמשודרגת שלה שעתידה להציג רף חדש וגבוה במיוחד עבור הרשתות המתחרות ובכלל לרשתות בתחום הקמעונאות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. די עם המילה הזאת. די. לא כל דבר זה "לשבור" כמו שלא כל תמונה זה "סלפי". חלאס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים