בלוג המזבלה

Watch your favorite artists LIVE today

קבלו קמפיין פרינטים חדש של אדלר חומסקי אנד ורשבסקי לצבר SHOW, ליין חופשות הכוללות מופעי תרבות מבית צבר תיירות ונופש. קליק לקמפיין המלא ב-PDF

בריטני ספירס

פול מקרטני

קרדיטים
קריאייטיב: ערניר, אסף לוי ניהול קריאייטיב: רונן גור פונרוב, שני גרשי סמנכ”ל קריאייטיב: יונתן סטירין סמנכ”ל לקוחות: דני ברנדה סופרוויזרית: שרית שטרנהל תקציבאות: מעיין דויד מפיקות משרד: מיטל צורף מאיירים: גילי קומפורטי (איימי), יוני לקס (פול), איתי רייכרט (בריטני)

17 תגובות

  • גדול, כל הכבוד גם ללקוח שנתן יד חופשית לקריאייטיב נועז שכזה
    אני אהבתי מאוד

  • כן, יוסי, ראית את זה בעיתון.
    אולי תספר לנו איזה עיתון?
    לא – האייריס שחילקו לך במשרד לא נחשב.
    אה, כן, מודעה אחת היתה בדג זהב. באמת פריסה מטורפת.

  • עשו כבר קמפיין כזה בחו"ל עם איימי ווינאהוס ועוד גם איורים, לא זוכר לאיזו חברה, שמישהו משועמם ימצא את זה….

  • אחלה איורים וקונספט נחמד אבל זה מרגיש מאוד שזה נוצר לתחרויות מכיוון שלא ראיתי את זה מעולם חוץ מדג הזהב. גם האנגלית מסגירה את זה. חבל שהלקוח לא אישר את זה אבל נראה לי מוזר לקבל פרס (במידה ויקבלו. בהצלחה) על משהו שלא עלה. המגירות שלי מלאות בזוכי קאן פוטנציאלים

  • אחרוג ממנהגי ואגיב.

    אדי, לחם חמאה ושאר הנשמות הטובות וצרות העין:
    כנראה שיש טרנד סטודנטיאלי ותבוסתני לא להאמין שמודעות/קמפיינים/סרטים
    טובים ואיכותיים נמכרים ללקוחות ובאמת מתפרסמים. (ר' ערך סרט "איפה דני" ללוטו)
    כשאתה טוב, והמוצר שלך טוב, זה קורה! תנסו.

    מודעת איימי ווינהאוס הופקה ופורסמה עבור גליון ותחרות דג הזהב.
    שתי המודעות האחרות בסדרה הופקו, אושרו ע"י הלקוח ופורסמו
    בעכבר העיר וברשת מקומוני שוקן (העיר וכיו"ב).
    יתרה מכך, המודעות מפורסמות/יפורסמו גם מדיות אחרות.

    שוב, תודה ללקוח שאיפשר ומאפשר לנו ליהנות מהעבודה שלנו.

  • [Comment ID #18937 Will Be Quoted Here]

    נראה לי שלא קראת טוב את הפרגונים שכתבתי:
    1. אחלה איורים וקונספט נחמד
    2. בהצלחה בתחרויות בחו"ל
    3. חבל שהלקוח לא אישר

    אני מתנצל. לא ראיתי את זה בעכבר העיר ובהעיר לצערי וגם את "איפה דני" לא ראיתי בטלוויזיה או באינטרנט ובהחלט ייתכן שזאת אשמתי. זה לא עניין של צרות עין. סבבה. אני מפרגן לשניהם כי הם אחלה.

  • ערניר,
    קודם כל בוא נסגור את הפינה הזו:
    המודעות קריאייטיביות. אין לי מושג אם אתה הקופי או הארט,
    אבל הארט במודעות האלו לפחות בשתי רמות מעל הארט הממוצע בארץ. הקונספט מבריק. שאמשיך?
    בלי שום קשר,
    זה לגיטימי לגמרי לפקפק ב"פריסת המדיה" של "הקמפיין" הזה.
    זה לגיטימי לשאול האם הלקוח שילם בכלל על המודעות האלו?
    ומכיוון שאתה העלת את הסרט – זה לגיטימי גם לשאול איפה לעזאזל שודר הסרט של "איפה דני". חוץ מהרייטינג היפה של המזבלה ופורום שיווק בתפוז.
    אין לי בעיות שלא יפורסם בברייק הזהב של האח הגדול, אבל לזרוק אותו (במקרה הטוב) פעם אחת בשתיים בלילה בערוץ 24 ואז לרוץ לתרגם ולשלוח לתחרויות, לטעמי, זה בעייתי.

  • סדרה מגניבה. הכי אהבתי את פול מקרתני, שאפו למאייר, לארט, לקופי ולכל מי שהיה מעורב.
    ולמרות כל זה יש משהו במה שטוענים החבר'ה מעליי, אבל לצערי הם שוכחים כמה דברים.

    1
    כשעבודה ממש קריאטיבית מקבלת הזדמנות לצאת מגבולות תיק העבודות אל תוך המדיה (מצומצמת וזניחה ככל שתהיה) זה מגניב! ואני עוד לא פגשתי את איש הקריאיטיב שיתבאס מזה.

    2
    הניצוצות הקטנים האלו של קמפיינים איכותיים יוצאי דופן וקריאטיבים הם הכלי שלנו ללבו של הלקוח, רק ככה הוא יכול להבין שלא רק ג יפית יכולה למכור אלה גם יצירתיות מטורפת. נכון זה לוקח זמן, נכון לפעמים זה נראה כמו פיקציה ששולחים לתחרויות עבודות שהופיעו פעם אחת
    בידיעון שדרות אבל היי… גם את קאן לא בנו ביום אחד.

הוסיפו תגובה