קמפיין: ביוש רמי לוי, אהלן קוסט365, רשת המזון החדש של המשביר לצרכן

fileogilfs

פוגל אוגילבי משיקים את Cost365, רשת הסופרמרקטים מבית המשביר לצרכן ואומרים תודה לרמי לוי, הרובין הוד של עולם הקמעונאות תחת המסר "רמי לוי הוכיח שאפשר אחרת". הרשת תנסה להציע לראשונה בישראל קונספט צרכני חדש בישראל של שני מחירים לכל מוצר: מחיר ללקוחות רגילים ומחיר לכ-600 אלף חברי מועדון לקוחות. הרשת מנסה לחקות חלקית את המודל של רשת המזון COSTSO בארה"ב, הפרוסה עם חנויות ענק המוכרות במחירים נמוכים במיוחד אך ורק לחברי מועדון לקוחות משלמים. המחיר לכלל הלקוחות יתומחר לפי המחיר הממוצע למוצר על פי חברת סטורנקסט, הבודקת את המחירים בקופות של הרשתות והמכולות. המחיר לחברי מועדון יהיה נמוך יותר והם יקבלו מבצעים והנחות מיוחדות. כך למשל ימכרו ברשת 'מוצרי זהב' במחירים לחברי מועדון שיוצבו בגונדולות בקדמת החנות (עוד על cost365 בדה מרקר, קליק).

קמפיין: ביוש רמי לוי, אהלן קוסט365
קמפיין: ביוש רמי לוי, אהלן קוסט365

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: פול פשקובסקי ארט: אייל כרמי ורובי סברז קופי: אדם בני סמנכ"ל לקוחות: רובי מושונוב סופרווייזר: רז קלמנוביץ' תקציבאית: ליטל ווסרמן פלנינג: רם שטיין מנהלת מדיה: דקר לוי מנהלת הפקה: שגיא אשכנזי בית פוסט: ברודקאסט קריין: עודד דוידוף גי'נגל: סיגנל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. כל כך כל כך כל כך גרוע, ראשוני וחסר מעוף!

    עזבו את האסטרגיה המפגרת של להיכנס בגיבור העם הבלתי מעורער רמי לוי (הגבר), ככה קונים היום???? באמת?? אהההה תודה שאמרת לי איך קונים. תודה.

    קיצר, קריאייטיז לה פנים. תאמינו לי כבר עדיף את העיצוב הקודם של המזבלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים