שמעוני פינקלשטיין ברקי וסוזוקי ישראל מציגים קמפיין בן זומא שלא מתקבל באהדה רבה ברשת

סוזוקי ישראל מציגה - מבצע בן זומא
סוזוקי ישראל מציגה – מבצע בן זומא

משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי וסוזוקי ישראל של יבואנית הרכבים מכשירי תנועה בע"מ, משיקים קמפיין פסח המתקשר מבצע מכירות "בן זומא" על מגוון דגמי מותג הרכב, אשר מצליח לעורר הדים מצד הגולשים. קליק לבאנר.

בין התגובות על הקמפיין, כתב אחד הגולשים בפייסבוק (שלומי ר.): "מן הידועות היא שכשמתקרבים חגים, נשלפות כל הקלישאות הקבועות ממגירות הקופירייטרים, משחקי מילים בשקל, דוגמת "מבצע חג-פעמי"/"מבצע של פעם בחגים" וכו' – פראזות שגם אני, פעם, כשהייתי קופירייטר צעיר ויפה (טוב בסדר… נתפשר על צעיר), הייתי בטוח שאיש לא חשב עליהן לפני.

לא היו ב"יציאות" האלו שום תובנות צרכניות, שום אינסייטים מהפכניים, שום הישג אמיתי חוץ מלנסות להיות "מאגניב". וזה עבד. איכשהו הדברים הרדודים האלה עברו את כל שרשרת הפילטרים בדרך אל הלקוח ומשם קצרה היתה הדרך אל העיתון/הטלויזיה/הרדיו… אבל, וזה אבל גדול, היה לנו (ועדיין יש) הרבה כבוד למילה הכתובה וחשנו כולנו סוג של אחריות למרחב הציבורי. יכול להיות שאני טרחן, אבל מודעה כמו זאת, לא היתה עוברת שום פילטר.

יש דברים שיכולים להיאמר בין חברים, בשיחה חופשית, בתכתובות פרטיות, ואולי אפילו הפכו לחלק לגיטימי מהשיח היומיומי שלנו – אבל בעיני אין להם מקום בפרינט. אולי כן בפלטפורמות רשת מפולחות היטב, אבל גם זה בספק. באופן אישי, לא הייתי מהמר ב"לכלוך" המותג שלי, אלא אם כן זו חלק מאסטרטגיית המיתוג שלי (יש מותגים שזו חלק מהאסטרטגיה שלהם, אבל נשאיר את זה לדיון אחר)".

שלומי עמית כתב בפייסבוק: "ברכותי! ענף הפרסום הצליח להגיע לרמת התחכום והשנינות של ילד בן חמש. מעניין מה יהיה השלב הבא. פרסומת למילקי עם ארבע כושיות?".

סוזוקי ישראל מציגה - מבצע בן זומא
סוזוקי ישראל מציגה – מבצע בן זומא

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים