019 מובייל בקמפיין חדש: שלמה בראבא יוצא לשבור את המוסכמות של עולם הסלולר

שלמה בראבא - 019 מובייל
שלמה בראבא – 019 מובייל

"507 קריאייטיב", משרד הפרסום שבניהולם של רפי בראל וערן זאבי, יוצא עם קמפיין חדש עבור 019 מובייל תחת הכותרת "שוברים את המוסכמות של עולם הסלולר", מתוך מטרה לשנות את התפיסה הצרכנית מחברות הסלולר.

לצורך הקמפיין נבחר השחקן שלמה בראבא שעוטה את דמותו של דון קישוט ויוצא להילחם במוסכמות של עולם הסלולר וחוזר עם שלל רב בדמות שירות נציג סלולר אישי, ביטול דמי מנוי בשיחות לחו"ל, הארכת מבצעי חבילות הסלולר לתקופה של 3 שנים, מתן הודעה לפני עדכון מחיר חבילת הסלולר, מבצעים מיוחדים למשפחות ועוד.

במסגרת ההשקה, ב-019 מובייל עולים עם סדרת תשדירים ברדיו וקידומים באפיקי הדיגיטל השונים, לרבות מתחם "לנצח את המערכת" באתר mako, בו יפורסמו כתבות המתארות כיצד ניתן לקבל יותר מחברת הסלולר, משרד הפנים, דואר ישראל ומקומות נוספים שנחשבים "אבודים" מבחינת שירות ומחירים.

בראל וזאבי על הקמפיין: "דבר ראשון סלולר יכול להיות עניין די מעצבן. לחכות על הקו, מחירים שפתאום קופצים, נציגי שירות שלא מכירים אותך ומה לא. לכן עוד לפני השלב הקריאטיבי שמחנו לגלות ב-019 מובייל חבורה של אנשים אמיצים ששברו איתנו את מסגרות החשיבה הרגילות ואיפשרו יצירה משותפת של שירותים חדשים המבדלים באופן כנה ואמיתי את 019 מחברות סלולר אחרות. תחילה טיפלנו בנושאי השירות שמציקים ללקוחות ביום יום שלהם מול חברות הסלולר ובהמשך יצרנו מבצעים מיוחדים המקטינים את ההוצאה החודשית של הלקוחות".

רפי בראל וערן זאבי
רפי בראל וערן זאבי

019 מובייל מספקת שירותי תקשורת מקומיים ובינלאומיים באמצעות קידמות הגישה 019. החברה שבבעלות דוד סלע (טלזר 019) שמשמשת גם כספקית אינטרנט, החלה להשתלב בשוק הסלולר בישראל ב-2013 כמפעילה ווירטואלית לאחר שחתמה על הסכמים עם פרטנר ופלאפון. החלה מפברואר 2017 משתמשת 019 בתשתית של פרטנר בלבד ובין שירותיה ניתן למצוא חבילות קווי אינטרנט ביתי, סלולר, אינטרנט כשר ועוד.

את 019 הקים דוד סלע ב-2010 עם קבלת רישיון למתן שירותי תקשורת בינלאומיים ע"י משרד התקשורת. את שירותיה הציעה החברה כבר ב-2011 עם דריסת רגל משמעותית ראשונה ב-2013. סלע הוא מבעלי חברת בלוקשתיל, כאשר לחברת הבת של קבוצת האם טלזר, עזי תקשורת בע"מ, רישיון מפעיל רשת סלולרית וירטואלית.

בין לקוחות סוכנות הקריאייטיב 507 ניתן למצוא את פמינה הלבשה תחתונה, אייסקיוב אופנה, לקוחות קמעונאות כגון לאוקסיטן, דרך היין ועוד.

קרדיטים
קריאייטיב: רפי בראל, ערן זאבי אסטרטגיה: יוני להב מנהלת לקוחות: מל ונדרשטיין ארט: ערן זאבי, שיר אלבין הפקה: רועי קאסקי, תפארת הפקות (דורון להב) צלם: אוהד רומנו

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים