יום האיידס הבינלאומי: טוויסטד ודורקס מציגים את מבזקי האיידס ברדיו 103FM

zehavi

דורקס ו-103FM במהלך קהילתי מיוחד לרגל יום האיידס העולמי המצויין היום. במסגרת הקמפיין ההתנדבותי, באמצעות משרד הפרסום טוויסטד, עולים לאורך כל היום מבזקי חדשות מיוחדים שמדווחים על מספר האנשים בעולם שנדבקו בנגיף ה-HIV במהלך השידור החי.

3 פעמים בשעה, נעצר השידור בפתאומיות (באמצע התכנית המשודרת) וקריין מקריא ידיעה חדשותית מיוחדת: לצערנו, הרגע התקבלה ידיעה ולפיה ברבע השעה האחרונה נדבקו 65 בני אדם ב-HIV. שמרו על עצמכם. בכל יום נדבקים ברחבי העולם 6,300 בני אדם בנגיף ה-HIV. מבזקי האיידס עולים בתזמון מדויק באמצע השעה, ומדווחים על מספר האנשים שנדבקו לפני שידור המבזק. כל רבע שעה נדבקים 65 בני אדם. כל 20 דקות נדבקים 87 בני אדם. כל חצי שעה נדבקים 131 בני אדם.

"דורקס נלחמת בהתפשטות נגיף ה-HIV בעולם. כמות ההידבקויות היומית מדאיגה מאוד וחייבים להתייחס לנושא ברצינות, בדיוק כמו שמתייחסים לאירועים פליליים או חבלניים, שמחייבים לעצור את השידור ולדווח עליהם" מסבירה יעל בקר, מנהלת תחום הבריאות ברקיט בנקיזר, "המטרה של המבזקים היא לגרום למאזינים לעצור לשניה, להקשיב בריכוז למבזק ואז להבין את המסר החשוב של שימוש בקונדום."

קרדיטים
מנכ"לים: אלון מוליאן, קרן פרידמן סמנכ"ל קריאייטיב: אייל גן-מור מנהל קריאייטיב: יגאל לוי קופי: אלעד גייזלר מנהלת לקוחות: שרון פילוסוף תקציבאית: חן-לי זיידמן מנהלת תחום הבריאות רקיט בנזיקר: יעל בקר מנהלת מותג רקיט בנזיקר: דניאלה רבינוביץ סמנכ"לית שיווק 103FM: סיגל גפני

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים